Werktijden.nl naar nieuw kantoor vanwege sterke groei

26 JUN 2025 09:32 | Traffic Family

Werktijden.nl verhuisde onlangs van de Keizersgracht 8-A naar een ruimer pand aan de Danzigerkade 223A in Amsterdam. De verhuizing is noodzakelijk vanwege de aanhoudende groei van het bedrijf en de toenemende vraag naar hun online personeelsplanner.

Groeiende vraag naar digitale oplossingen

De vraag naar de software van Werktijden.nl is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Steeds meer Nederlandse bedrijven stappen over van papieren roosters naar digitale oplossingen voor personeelsplanning, urenregistratie en verlofbeheer. De nieuwe locatie biedt meer ruimte voor het groeiende team.

"Door de verhuizing naar dit grotere pand kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren en uitbreiden," aldus een woordvoerder van Werktijden.nl.

Mobiele app biedt voordelen voor werkgevers en werknemers

De mobiele app van Werktijden.nl is beschikbaar voor iOS en Android, zodat medewerkers altijd en overal toegang hebben tot hun personeelsplanning. Werkgevers profiteren van tijdsbesparing bij het maken van roosters, terwijl medewerkers hun beschikbaarheid kunnen doorgeven, verlof kunnen aanvragen en diensten kunnen ruilen via de app. "Het mooie is nu dat alle shopmanagers per winkel een eigen rooster kunnen maken," vertelt een retailklant. De app biedt ook push-notificaties voor roosterwijzigingen en de mogelijkheid om openstaande diensten snel op te vullen wanneer iemand uitvalt.

Integratie met salarispakketten

De software is te koppelen met bekende salarispakketten zoals NMBRS, Loket, Exact, SDWorx, Employes en Twinfield. Hierdoor kunnen gewerkte uren, overuren, verlof en ziekte automatisch worden verwerkt in de salarisadministratie.

Diverse klanten in verschillende branches

Werktijden.nl heeft klanten in verschillende sectoren. Vooral bedrijven in de retail, detailhandel en groothandel maken gebruik van de personeelsplanning. De software wordt met name gewaardeerd om het gebruiksgemak en het overzicht dat het biedt in roosters. Tevreden klanten geven aan dat de app hen helpt bij het efficiënt inplannen van personeel en het bijhouden van verlofregistratie.

Positieve beoordelingen

Klanten beoordelen de dienstverlening van Werktijden.nl overwegend positief. Op reviewplatforms en de eigen website delen gebruikers hun ervaringen met de software. "Echt een aanrader, zeer gebruiksvriendelijk en bovendien betaalbaar," schrijft een tevreden klant op de website. Ook werknemers van het bedrijf zijn enthousiast, zoals blijkt uit recensies op Indeed waar de fijne werksfeer en het uitdagende, afwisselende werk worden genoemd.

Over Werktijden.nl

Werktijden.nl is een Nederlandse aanbieder van online personeelsplanning software. Het bedrijf biedt oplossingen die papieren roosters en mappen met verlofaanvragen vervangen door een digitaal systeem.

Bedrijven kunnen de software 14 dagen gratis uitproberen. Meer informatie is te vinden op werktijden.nl.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@werktijden.nl of bellen naar het telefoonnummer vermeld op de website.

Meer binnen de rubriek IT, tech en social media