Vernieuwde Techwave huisstijl toont een herziene visuele en verbale identiteit, afgestemd op de nieuwe strategische richting van het bedrijf
Houston, 13 januari 2022: Met als doel, een nieuw tijdperk van groei in te luiden, heeft Techwave, een toonaangevende partner voor IT-diensten en engineeringoplossingen, de strategische herschikking van zijn huisstijl bekendgemaakt. De vernieuwde huisstijl is een onderdeel van Techwave's grotere organisatorische evolutie en vertegenwoordigt het engagement van het bedrijf om uit te groeien tot een echt inclusieve, wendbare en toekomstgerichte onderneming. Techwave zal zich gaan presenteren via een uitgebreide merkvernieuwing, met een opnieuw vormgegeven visuele en verbale identiteit, gericht op de kernwaarden en het doel van het bedrijf.
Gedurende zijn 17-jarige erfenis heeft Techwave steeds het voortouw genomen en zijn hele ecosysteem geïnspireerd om succes te stimuleren. Het is altijd de kern van Techwave's cultuur geweest, om mensen mondiger te maken en aan te moedigen. De merk-reset is dan ook een symbolische knipoog naar deze voortdurende traditie van het vieren van innovatie en het stimuleren van prestaties. De vernieuwde visuele identiteit van Techwave straalt volledig de jeugdigheid en levendigheid van de organisatie uit. Het nieuwe element in het logo is een combinatie van een T en een W, waarbij de 'T' staat voor een opwaarts groeimomentum en de 'W' fungeert als anker. Dit illustreert de focus van Techwave op de toekomst, met tegelijkertijd een blijvende toewijding aan zijn fundamentele waarden, om klanten, collega's en de gemeenschap binnen boord te houden. De verbale identiteit van het bedrijf bouwt voort op deze nieuwe visie, in de vorm van een vriendelijke, betrouwbare en zelfverzekerde persoonlijkheid.
Naar aanleiding van de nieuwe huisstijl verklaarde Raj Gummadapu, Chief Executive Officer van Techwave: "Na een reis van 17 jaar, vieren we vandaag dat Techwave volwassen is geworden. Onze merkvernieuwing is een ode aan de inspirerende transformatie van Techwave en stelde ons in staat, een routekaart te creëren voor onze strategische en impactvolle doelen voor de toekomst. Terwijl de wereld om ons heen in een duizelingwekkend tempo bewoog, hebben we diep in onszelf gekeken, om aan de wielen van de evolutie te draaien en te omarmen wie we zouden moeten zijn. Wij hebben onszelf opnieuw geïnspireerd, om een fris, modern en opwindend perspectief uit te stralen in alles wat wij vertegenwoordigen. Onze nieuw vastgelegde identiteit zal als basis dienen voor de groei van Techwave bij het verkennen van nieuwe markten en het benutten van de oneindige mogelijkheden van een digitaal aangedreven toekomst. Naarmate we verder komen op deze nieuwe reis, hopen we sterkere relaties op te bouwen en een cultuur van inclusiviteit en innovatie te stimuleren om mensen dichter bij hun ware potentieel te brengen."
Bij dezelfde gelegenheid zei Damodar Gummadapu, voorzitter van Techwave: "Empathie, innovatie en toewijding zijn altijd de kern geweest van alles waar Techwave voor staat. De merkvernieuwing van vandaag is een eerbetoon aan onze fundamentele waarden en onze pure drive om onszelf opnieuw uit te vinden voor de toekomst. Nu we het 17e glorieuze jaar van Techwave's nalatenschap afronden, hebben we ons klaargemaakt voor een nieuwe start van mogelijkheden. Met deze merkvernieuwing hopen we een cultuur te omarmen en in ons op te nemen, die innovatie en prestaties stimuleert en ons ecosysteem in staat stelt om te streven naar uitmuntendheid.”
Murthy Maddali, Techwave's regionaal hoofd voor het VK en Europa, zei bij deze gelegenheid: "Techwave's waardepropositie is 'Groot genoeg om het verschil te maken, maar klein genoeg om betrokken en flexibel te zijn.’ Onze vernieuwde identiteit sluit hier naadloos bij aan, met inclusieve groei, die wij de komende jaren willen uitbreiden. Het weerspiegelt een toekomst, gebouwd op een fundament van klantgerichtheid. Wij streven ernaar, een bedrijf te zijn dat vriendelijk is, de gemeenschap omvat en investeert in de groei van onze collega's en onze partners."
Vanaf het prille begin heeft Techwave zijn aanwezigheid over de hele wereld snel uitgebreid met zijn end-to-end informatietechnologie en engineeringdiensten. Door de jaren heen heeft Techwave zich verzekerd van een aantrekkelijke klantenkring en wordt er continu samengewerkt met enkele van de beste bedrijven ter wereld, waarbij een superieure klantwaarde wordt geleverd. Daarnaast werkt Techwave ook samen met toonaangevende bedrijven als, onder meer, AWS, Oracle, Microsoft, IBM en SAP, om zijn klanten een uitgebreid en divers aanbod van oplossingen te kunnen bieden.
De merkvernieuwing zal worden uitgerold via gerichte communicatie naar alle stakeholders. Met behulp van een uitgebreide externe en interne communicatiestrategie, zal Techwave beginnen aan haar volgende reis om grootsheid te omarmen en succes te bekrachtigen.
Over Techwave:
Techwave is een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor IT- en engineeringservices en -oplossingen, die zorgen voor revoluties in digitale transformaties. We geloven in de mogelijkheid, om klanten in staat te stellen hun potentieel te maximaliseren en een grotere markt te bereiken met een breed scala aan technologische diensten, waaronder, maar niet beperkt tot, Enterprise Resource Planning, Applicatieontwikkeling, Analytics, Digital, en het Internet of things (IoT).
Techwave werd opgericht in 2004 en heeft zijn hoofdkantoor in Houston, Texas, VS. Het bedrijf maakt gebruik van zijn expertise in digitale transformatie, bedrijfsapplicaties en technische diensten om bedrijven in staat te stellen hun groei te versnellen.
Dit is een origineel bericht van Techwave