Een nieuwe kapitaalinjectie versnelt de wereldwijde groei van Lucky Seatz, de stadionloterij, die helpt fan-engagement te verhogen en een financiële bijdrage levert aan het maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) van sportclubs.
Het Nederlandse loterijbedrijf Lucky Seat heeft pre-seed-financiering ontvangen van een Amerikaanse investeerder en Apex, een Portugese investeringsmaatschappij die wereldwijd actief is in de sport, media en entertainmentindustrie.
Over Lucky Seatz
Een geweldige ‘match-day stadium experience’ is één van de belangrijkste drijfveren van fan-engagement.
Lucky Seatz stelt clubs en hun fans in staat om deze match-day stadium experience nog leuker te maken met de unieke mogelijkheid om geldprijzen of ‘money can’t buy’ clubprijzen te winnen. Niet alleen voor de fans in het stadion, maar ook voor de fans thuis.
Maar wat dit concept echt uniek maakt, is het feit dat een percentage van de gegenereerde inkomsten wordt verdeeld over één of meer, door de club zelf, geselecteerde goede doelen. De deelnemende clubs mogen dus bepalen aan welke goede doelen en hoeveel van de gegenereerde inkomsten ze doneert.
Luckky Seatz, een win-winsituatie voor clubs, fans en goede doelen!
Dit is een origineel bericht van Lucky Seatz