Opdrachtgevers lovend en Top 3 notering MT Top 1000 professionele dienstverleners
Dietz Strategie & Communicatie kan haar dertiende jaar niet gelukkiger afsluiten dan met prachtige resultaten uit een door Motivaction uitgevoerd klanttevredenheidsonderzoek en de derde plaats in de Top 1000 professionele dienstverleners van het magazine Management Team. Directeur Luc Dietz: “2018 is een heel intensief jaar voor ons bureau geweest met prachtige uitschieters en dit is de kroon op ons jaar!”
Voor het eerst heeft Dietz dit jaar het gerenommeerde bureau Motivaction de tevredenheid onder al haar opdrachtgevers laten onderzoeken. Uit dit kwalitatieve onderzoek blijkt dat opdrachtgevers Dietz waarderen om hun strategische kennis, netwerk en doorzettingsvermogen bij ingewikkelde politiek-bestuurlijke trajecten in de regio. Men geeft ook aan dat je voor eenvoudige opgaven minder goed terecht kan bij Dietz. Oprichter en directeur Luc Dietz vindt een prachtige uitkomst: “Dit is precies hoe we ons positioneren op onze werkterreinen bouw, vastgoed, ruimtelijke ontwikkeling, infrastructuur, veiligheid en energie. En gelukkig komen er ook een paar mooie leerpunten uit het onderzoek. We kunnen onze wijze van rapporteren nog verder verbeteren en opdrachtgevers willen ons nog beter leren kennen. Daar gaan we aan werken!.”
Voor de derde keer staat Dietz in de categorie communicatieadviesbureaus in de top-3 in de MT Top 1000 professionele dienstleners. Sinds 2001 doet de Erasmus Universiteit dit onderzoek voor MT en daarbij worden 2500 managers gevraagd naar hun ervaringen met dienstverleners in de laatste drie jaar. Hieruit wordt de lijst van 1000 samengesteld. “Voor ons is dit wederom een fantastisch resultaat”, zegt Luc Dietz. Kijk eens welke bureaus we achter ons laten! En daarbij komt dat de twee mooie bureaus die boven ons geëindigd zijn, niet op onze terrein actief zijn. Dat maakt de score extra mooi en is een groot compliment aan onze adviseurs waard!”
Dietz Strategie & Communicatie kijkt daarmee terug op een mooi jaar. Luc Dietz: “Het is voor ons bureau een heel intensief jaar geweest. We hebben flink geïnvesteerd in ons team, onder andere met drie nieuwe teammanagers en vanuit onze eigen Dietz Academy hebben we meer tijd dan voorheen besteed aan het verbeteren van onze eigen kennis. Met alle collega’s hebben we verder nagedacht waar we voor gaan en daaruit is gekomen dat onze mensen echt ’s morgens opstaan omdat iedereen een mooier Nederland verdient. ”
Dit is een origineel bericht van Dietz Strategie & Communicatie