Lay’s en Pepsi MAX brengen het officiële zilverwerk voor slechts twee dagen naar Stationsplein Utrecht
Voor het eerst in Nederland heeft Champions League-winnaar Ibrahim Afellay, onder begeleiding van de Champions League Anthem gezongen door Vocal Group Twelve, de officiële UEFA Champions League trofeeën onthuld. De felbegeerde prijzen zijn de komende twee dagen te bewonderen op Stationsplein in Utrecht. Daarmee geven Lay’s en Pepsi MAX alle voetbalfans in Nederland de kans om de iconische prijzen van dichtbij te bekijken en foto’s te maken met de bekers die worden geassocieerd met de grootste voetbalclubs in Europa. Zo brengen de merken voetbalfans in Nederland dichter bij hun geliefde sport.
Onderschrift: Ibrahim Afellay onthult ten overstaan van voetbalfans de officiële UEFA Champions League trofeeën in Utrecht. Fotograaf: Sander Koning.
De trofeeën van zowel het UEFA Champions League mannen- als vrouwenvoetbal zijn dit jaar voor het allereerst in Nederland te zien, voordat zij op resp. 3 en 10 juni worden uitgereikt tijdens de finales van het prestigieuze toernooi. De onthulling in Nederland wordt mogelijk gemaakt door Lay’s en Pepsi MAX. PepsiCo, het concern waar beide merken onder vallen, heeft sinds juli 2015 een wereldwijde samenwerking met UEFA Champions League en is vanaf 2022 ook officieel partner van UEFA Women's Football.
Ibrahim Afellay: “Het winnen van de UEFA Champions League vergeet je nooit meer. Met FC Barcelona won ik hem in 2011 voor het laatst, en nog steeds als ik de trofee zie ga ik weer terug naar dat ene moment. Ik gun iedereen zo’n magisch gevoel, dus het is fantastisch dat mensen nu hun eigen herinneringen kunnen maken met de bekers.”
De trofeeën zijn te bewonderen op woensdag 5 en donderdag 6 april op het Stationsplein in Utrecht van 08.00 ‘s ochtends tot 20.00 uur ‘s avonds. De trofeeën zijn gratis toegankelijk voor iedereen.
Japo Ouwerkerk van PepsiCo: “Sinds ons hoofdsponsorschap in 2015 werken we samen met UEFA om voetbalfans van over de hele wereld en ook in Nederland dichter bij de topatleten en hun geliefde sport te brengen. Voetbal verbindt, en hoe bijzonder is het dan nu dat we de onthulling van deze iconische trofeeën naar de voetbalfans in Nederland kunnen brengen?”
Over PepsiCo
Dagelijks nuttigen consumenten overal ter wereld, in ruim 200 landen en gebieden, meer dan een miljard keer PepsiCo-producten. PepsiCo realiseerde in 2022 een netto-omzet van $ 86 miljard dankzij een complementair voedsel- en drankenportfolio met bekende merken als Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker en SodaStream. Het productportfolio van PepsiCo bestaat uit een breed scala aan smakelijke voedingsmiddelen en dranken, waaronder talrijke iconische merken die elk een geschatte retailjaaromzet hebben van meer dan 1 miljard dollar.
PepsiCo wordt gedreven door zijn visie om de wereldleider te zijn in ‘convenience’ dranken en voedingsmiddelen door te winnen met PepsiCo Positive (pep+). pep+ is de strategische ‘end-to-end’ transformatie van PepsiCo waarin duurzaamheid en menselijk kapitaal centraal staan in de manier waarop groei en waarde gecreëerd worden. Dit door te werken binnen de planetaire grenzen en tevens te inspireren tot positieve verandering voor mens en aarde. Ga voor meer informatie naar www.pepsico.nl en volg @PepsiCo op Twitter, Instagram, Facebook en LinkedIn.
Onderschrift: Op de foto: Ibrahim Afellay en Japo Ouwerkerk van PepsiCo met de UEFA Champions League trofeeën in Utrecht. Fotograaf: Sander Koning.
Dit is een origineel bericht van PepsiCo
20 NOV 2024
14 NOV 2024