Babbage, dé expert in het maken van connecties tussen organisaties en de beste marketing-, communicatie- en contentprofessionals, lanceert een vernieuwde brand en website. Met de nieuwe visuele identiteit onderstreept Babbage de focus op connectie – met opdrachtgevers, het netwerk van professionals en het vak.
Connectie als fundament
Het vernieuwde brand benadrukt de kracht van connectie. In de afgelopen 25 jaar heeft Babbage voortdurend gewerkt aan het bouwen van waardevolle relaties met zowel opdrachtgevers als professionals. Deze focus op connectie blijft de kern van alles wat Babbage doet. Of het nu gaat om de inzet van interim-specialisten en/of vaste professionals, strategisch advies of contentproductie, Babbage is de partner die opdrachtgevers duurzame en maatwerk oplossingen biedt binnen het marketing-, communicatie- en contentvak.
Twee platforms, één ervaring
Met de nieuwe website biedt Babbage beide doelgroepen, opdrachtgevers en professionals, een eigen platform, wat zorgt voor een samenhangende en gebruiksvriendelijke ervaring voor beiden. Elk platform heeft een onderscheidende look and feel, maar de connectie blijft de ‘roze draad’. “Het iconische Babbage roze blijft het fundament van het merk, maar de toevoeging van goud, beige en donkerblauw geeft het merk een frisse, high-end uitstraling die past bij onze ambitie en waarden. Met de nieuwe brand en website is onze focus nog meer gericht op het realiseren van succes voor zowel opdrachtgevers als professionals en het versterken van deze connecties binnen het vakgebied,” zegt Monique van Vliet, Director Business Development & Partner bij Babbage. Voor de ontwikkeling van het nieuwe brand werkte Babbage samen met creatief bureau Goals en voor de technische realisatie van de website met B&S Media.
Onze groei: Van geschiedenis naar toekomst
Met meer dan 25 jaar ervaring markeert de nieuwe merkidentiteit & huisstijl een belangrijk moment in de groei en ontwikkeling van Babbage. Van een klein bureau naar een toonaangevende speler en brede dienstverlener binnen marketing, communicatie en content. “Met het brand Babbage blijven we trouw aan onze waarden en zijn we tegelijkertijd klaar voor de toekomst. Het afscheid van ‘Company’ onderstreept onze persoonlijke benadering. Babbage is kort en krachtig en zo precies afgestemd op ons DNA: deskundig, persoonlijk en gedreven,” aldus Monique van Vliet.
De connectie die je zoekt, vind je bij Babbage
Babbage maakt al meer dan 25 jaar de connectie tussen organisaties en de beste marketing-, communicatie- en contentprofessionals. Babbage biedt niet alleen interim-management, werving & selectie en executive search, maar via het inhouse Bureau Babbage ook strategisch advies, campagnemanagement en contentproductie. En biedt via de Babbage Academy en partner Loo van Eck ook een breed scala aan communicatie- & schrijftrainingen en events, zoals Expeditie Content. Met een uitgebreid netwerk, op maat gemaakte oplossingen en continue begeleiding helpen ze professionals en organisaties groeien. Altijd vanuit persoonlijke betrokkenheid, kennis van het vak en de arbeidsmarkt en de focus op het realiseren van de perfecte match en oplossing.
Bezoek www.babbage.nl/ voor meer informatie, maak jouw connectie met Babbage en ontdek de mogelijkheden!
Dit is een origineel bericht van Babbage