UnitedConsumers bestaat dit jaar 25 jaar en viert dat met de lancering van een nieuwe slogan: ‘Ook jouw maand kan goedkoper’. De slogan ondersteunt de missie waar het bedrijf al sinds de oprichting in 2000 voor staat: vaste lasten makkelijker en voordeliger maken voor iedereen.
Ontstaan en groei van UnitedConsumers
UnitedConsumers begon in 2000 met het aanbieden van korting op de hoge brandstofprijzen. Door groot in te kopen, konden consumenten via UnitedConsumers direct besparen op hun brandstofkosten. Het concept groeide snel en vandaag de dag biedt het bedrijf niet alleen korting op brandstof, maar ook op energie, zorg- en autoverzekeringen en mobiele abonnementen. Inmiddels heeft UnitedConsumers meer dan 500.000 deelnemers en zetten ruim 150 medewerkers zich dagelijks in om vaste lasten begrijpelijk en beter betaalbaar te maken.
UnitedConsumers: Ook jouw maand kan goedkoper
Volgens directeur Bas Poell laat de nieuwe slogan precies zien wie UnitedConsumers is en wat consumenten mogen verwachten: “Onze deelnemers willen niet méér betalen dan nodig is voor hun vaste lasten.” Veel consumenten willen wel besparen, maar zien op tegen het uitzoekwerk dat daarbij komt kijken. UnitedConsumers neemt dat graag van ze over. Het bedrijf zoekt betrouwbare aanbieders, zorgt ervoor dat deelnemers hoge korting krijgen op hun producten en maakt het regelen van vaste lasten zo eenvoudig mogelijk. “Onze nieuwe slogan laat in één oogopslag zien wat consumenten van ons kunnen verwachten”, aldus Poell.
De nieuwe slogan als richting voor de toekomst
UnitedConsumers kijkt met trots terug op 25 jaar groei, maar blikt tegelijkertijd vooruit. Het bedrijf is begonnen met één idee: samen voordeliger uit zijn. Dat is nog steeds de basis. Met de nieuwe slogan laat UnitedConsumers zien dat ze geloven dat ieders maand goedkoper kan.
De komende maanden brengt UnitedConsumers de nieuwe slogan groots onder de aandacht via een landelijke mediacampagne. De boodschap verschijnt onder meer op Nederlandse radio, reclamemasten en verschillende online media, zodat iedereen in Nederland weet dat ook zijn of haar maand goedkoper kan.