-- Air India biedt betere connectiviteit vanuit Nederland naar Australië en Zuidoost-Azië via India, waardoor de verbindingstijd tot ongeveer 2 uur wordt verkort -- De luchtvaartmaatschappij heeft een campagne gelanceerd onder de naam 'Via' om deze betere verbindingstijden onder de aandacht te brengen en India als een hub van wereldklasse te promoten AMSTERDAM, 26 februari 2025 /PRNewswire/ -- Air India heeft haar netwerk geoptimaliseerd om snellere verbindingen aan te bieden van Amsterdam in Nederland naar Australië en Zuidoost-Azië via India, waardoor de verbindingstijd tot ongeveer 2 uur wordt teruggebracht. De luchtvaartmaatschappij heeft een campagne gelanceerd onder de naam 'Via' om deze betere verbindingstijden onder de aandacht te brengen en India als een hub van wereldklasse te promoten.
Dankzij het geoptimaliseerde vluchtschema, behoren de vluchten van Air India tot de snelste voor reizen vanuit Nederland naar Australië en Zuidoost-Azië en vice versa, met comfortabele transittijden op Air India's hub in Delhi.
"India's geografische voordeel en indrukwekkende luchthaveninfrastructuur, gecombineerd met Air India's robuuste vliegroutenetwerk, bieden praktische one-stop toegang voor reizigers van het westen naar het oosten en vice versa," aldus Nipun Aggarwal, Chief Commercial Officer van Air India.
Air India vliegt dagelijks vanuit Amsterdam Schiphol naar Delhi en ook dagelijks van Delhi naar Sydney, Melbourne, Singapore en Kuala Lumpur, naast andere bestemmingen in Zuidoost-Azië.
Air India verbetert de transitervaring op de luchthaven van Delhi
Air India's activiteiten op Terminal 3 in de luchthaven van Delhi maken probleemloze transfers binnen dezelfde terminal mogelijk voor passagiers die naar Australië en Zuidoost-Azië reizen. Deze terminals hebben een ontwerp, architectuur en operationele efficiëntie van wereldklasse, verrijkt met Indiaas erfgoed en culturele karakter.
Passagiers in Business-klasse, leden van de Maharaja Club en leden van Star Alliance die in aanmerking komen, kunnen genieten van loungeservices in deze luchthavens, wat hen maximaal comfort en gemak tijdens hun tussenlandingen verzekert.
Air India lanceert de marketingcampagne 'Via'
Air India heeft een marketingcampagne gelanceerd met als titel 'Via', die loopt tot maart, bedoeld om reizigers die vanuit Nederland vertrekken te informeren over bestemmingen waar ze makkelijk via India naartoe kunnen vliegen.
De vluchten kunnen via de officiële website van de luchtvaartmaatschappij, de mobiele app, het klantencontactcentrum, kantoren in steden en luchthavens en via reisbureaus wereldwijd worden geboekt.
Download campagnebeelden hier https://www.airindia.com/in/en/newsroom/media-resources/images/via-india.html
Over de Air India Group
De Air India Group - bestaande uit de wereldwijde full-service luchtvaartmaatschappij Air India en de low-cost regionale luchtvaartmaatschappij Air India Express - effent de weg naar een nieuw tijdperk voor de Indische luchtvaart. Het verhaal van Air India begon in 1932 toen JRD Tata de eerste vlucht van de luchtvaartmaatschappij bestuurde en het luchtruim voor de luchtvaart in India opende. Vandaag stelt de Air India Group meer dan 30.000 mensen tewerk, het exploiteert meer dan 300 vliegtuigen en vervoert klanten naar 55 binnenlandse en 48 internationale bestemmingen verspreid over vijf continenten.
De Air India Group, die in 2022 naar de Tata Sons terugkeerde na 70 jaar in overheidshanden te zijn geweest, zit midden in een vijfjarig transformatieprogramma, Vihaan.AI. Als onderdeel van de transformatie heeft Air India een bestelling van 570 nieuwe vliegtuigen geplaatst. In 2024 werd met succes een fusie doorgevoerd van de zusterluchtvaartmaatschappijen Air Asia India en Vistara in respectievelijk Air India Express en Air India, en heeft de luchtvaartmaatschappij de grootste luchtvaartopleidingsacademie van Zuid-Azië geopend. In 2025 zal volgens planning een nieuwe vliegschool de deuren openen en er wordt gewerkt aan de bouw van een greenfield onderhoudsbasis, die in 2026 operationeel moet zijn. Naast de toevoeging van nieuwe vliegtuigen, ondergaan alle bestaande vliegtuigen geleidelijk een volledige interieurrenovatie.
Via de transformatie die in alle facetten van het bedrijf gaande is en India's rijke erfenis van gastvrijheid, wil Air India een wereldwijde luchtvaartmaatschappij van wereldklasse zijn met een Indiaas hart.
Voor meer informatie over Air India gaat u naar http://www.airindia.com/newsroom
CONTACT: Apoorva Bansal, apoorva.bansal@adfactorspr.com, (+91 9873792612) - Air India, Ravi Teja Sharma, raviteja.sharma@airindia.com
Dit is een origineel bericht van PR Newswire
Ga naar alle berichten van deze organisatie.