Jaap Wolff maakt vandaag de overname van databedrijf DR3Data bekend. Jaap Wolff heeft ruim veertig jaar ervaring in het vak. DR3Data blijft onder deze naam opereren vanuit de vestiging in Roosendaal. Financiële details over deze overname worden niet verstrekt.
Jaap Wolff: ”DR3Data is een toonaangevende organisatie en autoriteit op het gebied van Data, Datamanagement, Datavisualisatie & Webservices. Kwaliteit en Kennis blijven het onderscheidende vermogen. Hier gaan zeer innovatieve producten en diensten aan toegevoegd worden waaronder een line extension op het gebied van Privacy & Security producten.”
Anoeska Bredius (voormalig directeur / eigenaar DR3): ”Ik ben ervan overtuigd dat juist met de overname door Jaap Wolff, DR3Data een top 3 positie in de Benelux krijgt. DR3Data heeft nu een vooraanstaande rol die door de nieuwe productontwikkelingen wordt uitgebreid. Aanvullingen op het gebied van B2C maar ook internationale data en big data hebben de aandacht.
Over Jaap Wolff
Jaap Wolff is tevens directeur / eigenaar van ClearWeb (webdevelopment), eigenaar van Greeneasy (duurzaamheid) en partner in de Prince Group (privacy en security). Jaap Wolff heeft ruim veertig jaar ervaring in het vakgebied en met name op het gebied van datamarketing. Jaap Wolff was ook eigenaar van de bekende MDS Groep die hij, als onderdeel van Focum, in 2013 verkocht aan Vesting Finance.
http://clearweb.nl/ , http://greeneasy.nl/ , https://www.privacydeepscan.nl/
Over Anoeska Bredius
Sinds 2012 was Anoeska Bredius Algemeen directeur/eigenaar van DR3DATA. Daarvoor was zij werkzaam bij Europanel (UK) als Deputy MD en bij TNS NIPO als Sector Directeur Consumer. Haar specialisatie ligt binnen de vakgebieden Reorganisatie, Marktonderzoek, Data, Retail en FMCG.
Over DR3Data
DR3Data staat bekend om haar expertise in data en waardevolle marketingkenmerken die ingezet worden bij sales- en marketingacties. Het is haar missie om ondernemingen te helpen effectief in contact te komen met klanten en prospects op de zakelijke markt door het leveren van databestanden, marketingkenmerken en dataoplossingen. De marketingdatabase wordt voortdurend uitgebreid, met daarbij als belangrijkste pijlers: doelgroepsegmentatie, dataverrijking, analyse en datakwaliteit. Meer informatie vind je op op https://www.dr3data.nl/
Over DTG
DTG is een bedrijf dat online marketingservices biedt voor ondernemers in Nederland met als doel om hen te helpen effectief online zaken te doen en beter online vindbaar te zijn. DTG is al bijna 140 jaar partner voor het MKB en heeft 85.000 actieve klanten.
Dit is een origineel bericht van DR3Data