Overal waar je bent, waar je loopt of waar je werkt zijn risico's aanwezig. Dus ook binnen jouw bedrijf of jouw onderneming. Het is dan ook niet voor niets dat een adequate BHV organisatie is geborgd binnen de ARBO-wet. Een goede BHV organisatie is belangrijk om ten tijde van een calamiteit snel en op de juiste manier te kunnen handelen. Een BHV'er, een bedrijfshulpverlener, is in staat om eerste hulp te verlenen aan personen, beginnende branden te kunnen blussen en te helpen bij de evacuatie van personen. Wil jij je BHV organisatie goed op orde hebben volgens de nieuwste ISO normeringen? Dan is het handig om een BHV app bij te houden. Deze BHV app registreert de aanwezigheid, geeft de meest actuele handleidingen weer en door een snelle alarmering weet je zeker dat je BHV'ers tijdig worden geïnformeerd.
De voordelen van het gebruik van de BHV app
Omdat je als organisatie of bedrijf verplicht bent om een adequate BHV organisatie te organiseren, kan het soms best lastig zijn om dit in praktijk ook op te starten. Deze BHV app is dan ook een handig middel om de alarmeringen, aanwezigheidsmeldingen en communicatie te regelen. De BHV app omzeilt namelijk de stil-modus van een mobiele telefoon, zodat je als BHV'er altijd een melding binnen krijgt. Hierdoor kan je snel, eenvoudig en adequaat reageren. Bovendien is de app ook voor de BHV-er op locatie heel handig. Je kan namelijk snel een foto maken of een aantekening verzenden. Hierdoor heb je alles op één digitale plek opgeslagen en werk je niet meer met pen en papier. Ideaal dus voor zowel de organisatie als voor de BHV-er zelf.
De BHV-app; een integraal veiligheidssysteem
De BHV-app is een alarmeringssysteem, een oproepsysteem en een opslagsysteem in één. De app werkt op alle gangbare besturingssystemen, waardoor het voor iedereen een geschikte oplossing is. Zorg dat jij aan alle ISO normen voldoet met deze handige BHV app. Je hebt real-time inzicht in het aantal BHV'ers dat aanwezig is en je hebt zicht in de zones waarin de BHV'ers zich bevinden. Ideaal dus voor zowel de medewerkers als de organisatie. Ben jij dus op zoek naar manieren om je BHV-organisatie optimaal in te richten? Zoek dan zeker niet verder en kijk eens naar de vele voordelen die de BHV-app je te bieden heeft. Met een heldere alarmeringsfunctie wordt iedere BHV-er snel en adequaat gealarmeerd.
Een ongeval, een brandje of een melding van een onveilige situatie
Het kan overal plaatsvinden en dan is het belangrijk dat de juiste hulp voorhanden is. Met een BHV organisatie zorg jij ervoor dat jouw persoon veilig kan werken. Weet je niet hoe je een BHV-organisatie conform de ISO normen op moet richten? Maak dan gebruik van de handige BHV-app. Deze app vervangt alle losse systemen en zorgt voor een integraal systeem waarin tijdig gealarmeerd wordt, foto's en aantekeningen kunnen worden opgeslagen en waarin je real-time inzicht hebt in je huidige bezetting. Ideaal voor zowel grote als kleine bedrijven. De app wordt veel gebruikt in ziekenhuizen, gemeentehuizen en scholen, maar kan in principe in elk bedrijf of elk gebouw worden gebruikt. Maak het jezelf niet onnodig lastig en kies voor deze handige app.
Dit is een origineel bericht van FindWhere