Het Nederlandse merk No Rocket Science en het Duitse Westfalia Spielgeräte kondigen met trots hun samenwerking aan. Westfalia, een gerenommeerde leverancier van speeltoestellen, breidt haar assortiment uit naar outdoor sportvoorzieningen voor jongeren. De innovatieve en inclusieve visie van No Rocket Science sluit hier naadloos op aan. Tijdens de Vakbeurs Sportaccomodaties in Houten afgelopen 20 maart is de samenwerkingsovereenkomst met Westfalia Spielgeräte ondertekend.
Innovatie in toegankelijk bewegen
No Rocket Science ontwerpt producten die bewegen toegankelijk maken, met speciale aandacht voor jongeren voor wie sporten niet vanzelfsprekend is. Door spelelementen en uitdagingen op een natuurlijke manier te integreren, verlaagt het merk de drempel om in beweging te komen. In het bijzonder is de interactieve Octagon een product dat perfect aansluit bij deze missie. Dankzij de unieke vorm en het 360-graden push button game, gaat spelen als vanzelf over in bewegen en sporten. De Octagon stimuleert ontmoeting en biedt uitdaging op elk niveau.
Gepatenteerde technologie
Het innovatieve push button game dat in de Octagon wordt gebruikt, is inmiddels gepatenteerd in Nederland en patent pending in Europa. Dit unieke concept zorgt ervoor dat kinderen en jongeren op een speelse manier gestimuleerd worden om samen te bewegen en te sporten.
Distributieovereenkomst voor Duitsland
De samenwerking betekent dat Westfalia Spielgeräte als distributeur de producten van No Rocket Science, waaronder de Octagon, op de Duitse markt zal aanbieden. De producten worden onder de originele merknaam en met de filosofie van No Rocket Science verkocht. Voor het Nederlandse merk, dat nog maar net zijn intrede doet in de outdoor fitnessmarkt, is dit een fantastische kans om snel voet aan de grond te krijgen in Duitsland. Nadat No Rocket Science vorig jaar al een eerste toestel in Duitsland verkocht, zullen er nu vele volgen.
Officiële introductie in Nederland
Daarnaast markeert de deelname van No Rocket Science aan de Vakbeurs Sportaccommodaties in Houten de officiële introductie op de Nederlandse markt. Het merk ziet een grote behoefte aan innovatieve en inclusieve outdoor fitnessoplossingen en zet zich in om Nederlandse steden, parken en sportlocaties hiermee te verrijken. In de komende maanden hoopt No Rocket Science op ten minste tien openbare ruimtes en sportplekken haar producten te realiseren, zodat nog meer kinderen en jongeren de kans krijgen om spelenderwijs in beweging te komen. Paul Terpstra, beweegexpert en het commerciële brein achter No Rocket Science, zet zich met volle overtuiging in om deze ambitie waar te maken en samenwerkingen met gemeenten en sportorganisaties aan te gaan.
Voor meer informatie over beide bedrijven bezoek de websites www.westfalia-spielgeraete.de en www.norocketscience.nl
Dit is een origineel bericht van NoRocketScience