Eindhoven, 6 juni 2025 - UnitedConsumers is door onderzoeksbureau MarketResponse uitgeroepen tot de klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland. De Eindhovense energieleverancier behaalde dit jaar als nieuwkomer in de lijst de hoogste score in deze categorie, met een klantwaardering van 8,02.
Onderzoeksbureau MarketResponse
MarketResponse voert al ruim 18 jaar onderzoek uit naar klantvriendelijkheid in Nederland. Het onderzoek is gebaseerd op de ervaringen van meer dan 6.000 consumenten die maandelijks hun ervaringen met bedrijven delen op het gebied van klantgerichtheid, behulpzaamheid en betrouwbaarheid.
Op basis van deze metingen worden jaarlijkse branchewinnaars en een landelijke top 75 vastgesteld. UnitedConsumers eindigde op de eerste plaats in de categorie Klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland, net boven Essent en Vattenfall. Daarnaast behaalde UnitedConsumers de 14e plek in de landelijke top 75.
Oprechte aandacht loont
Als nieuwkomer in de ranglijst laat UnitedConsumers zien dat klantgerichtheid en persoonlijke service het verschil maken. Monique Sinkiewicz - van den Broek, Manager Klantenservice bij UnitedConsumers ziet de erkenning als een bevestiging van de dagelijkse inzet van haar team:
"Deze prijs voelt als een prachtige beloning voor de inzet van ons hele team. We helpen onze klanten met oprechte aandacht en dat wordt nu écht gezien. Daar ben ik ontzettend trots op."
Dit is een origineel bericht van UnitedConsumers C.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.