Amsterdam, 1 oktober. Happy Finish, een wereldwijd creatief productiebureau met kantoren in Londen, Portland, Milaan en Verona, kondigt vandaag de aanstelling aan van Peter Bright als Account Director van het bedrijf in Amsterdam. Bright komt bij Happy Finish om leiding te geven aan het nieuwe kantoor in Amsterdam. Hij gaat mede vormgeven aan de aanhoudende groei van Happy Finish in creatieve technologie en contentproductiediensten in Nederland.
Bright heeft uitgebreide bedrijfsexpertise in digitale modestrategieën, waarbij fysieke en digitale productie worden gekoppeld zodat bedrijven hun producten digitaal kunnen presenteren via mixed reality en, meer recentelijk, op de groeiende platforms van het metaversum.
Bright zal de belangrijkste accounts van Happy Finish beheren en creatieve technologieoplossingen aandragen, ondersteund door contentproductiepijplijnen die CGI combineren met traditionele fotocontent.
Met zijn uitgebreide ervaring in het leiden van digitale transformatieprogramma's en contentproductie voor sportkleding, luxe- en consumentenproducten zal Peter Bright er zeker zorg voor dragen dat Happy Finish de go-to-partner is en wordt voor merken die op de meest meeslepende en memorabele manier met consumenten willen communiceren.
Bright gaat samenwerken met een groeiend aantal spraakmakende nieuwe medewerkers bij Happy Finish omdat het bedrijf zijn cross-platform productiediensten en -oplossingen aan het ontwikkelen is. In een reactie op de benoeming zei Mirko Scolari, CEO van Happy Finish: "We heten Peter Bright van harte welkom bij Happy Finish. Met zijn uitgebreide ervaring is hij bij uitstek de aanvoerder van ons Amsterdamse team als vertrouwde creatieve technologiepartner voor merken en bureaus."
Bright: "Ik vind het geweldig om me bij zo'n vooruitstrevend creatief technologiebedrijf aan te sluiten. Happy Finish loopt voorop in mixed reality door haar partnerships met Microsoft en Epic, gecombineerd met merken die erop vertrouwen dat ze het onmogelijke mogelijk maken.”
Bright is geen onbekende in geavanceerde technologie-gedreven merkcontent-ervaringen, en heeft de afgelopen 15 jaar aan de wieg gestaan van belangrijke use-cases - van virtuele showrooms tot augmented-reality fashion mirrors en product configurators.
Dit is een origineel bericht van Happy Finish