Joy Beune in nieuwe X²O Badkamers-campagne met Team IKO-X²O Badkamers, ontwikkeld door The Creative Shopping Center
Met het Olympische schaatsseizoen voor de deur lanceert X²O Badkamers een nieuwe campagne in samenwerking met Team IKO-X²O Badkamers, een sponsorrelatie die ruim een jaar bestaat. Het schaatsteam bestaat onder andere uit topschaatsers Joy Beune, Dai Dai N’tab, Pien Hersman, Mats van den Bos en Sebas Diniz. In de commercial spelen Joy Beune en Dai Dai N'tab uit het schaatsteam een hoofdrol. De campagne is vanaf vandaag online te zien en wordt de komende weken breed uitgerold online en op social media. Vanaf december is de commercial ook op televisie te zien.

De commercial heeft een ludieke insteek en opent met Joy Beune die zich ogenschijnlijk voorbereid op een wedstrijd op de ijsbaan, waarna de scène overgaat naar de voorbereiding in de badkamer met Dai Dai N'tab. Ontspannen, gefocust en klaar voor een nieuw seizoen. Hiermee onderstreept X²O Badkamers dat voorbereiding en herstel niet alleen op het ijs plaatsvinden, maar ook in de badkamer. Daarmee vormt de campagne een symbolische aftrap van een belangrijk Olympisch jaar.
“Dit Olympische schaatsseizoen verdient een campagne waarin we kunnen tonen hoe trots we zijn op de schaatsers van Team IKO-X²O Badkamers,” zegt Iris Kleijburg, Marketing Coördinator bij X²O Badkamers. “Met The Creative Shopping Center hebben we een concept ontwikkeld dat zowel de energie van de sport als onze merkidentiteit weerspiegelt.”
De campagne is ontwikkeld door The Creative Shopping Center en geproduceerd in samenwerking met Team IKO-X²O Badkamers. Het herkenbare merkicoon ‘Ducky’ keert ook in deze campagne subtiel terug als verbindend element.