Per 1 maart 2021 zal Divya Gautam in haar rol als CEO het Happ team versterken met het doel de ambities van Happ verder vorm te geven en internationaal uit te breiden.
‘’I live and work according to my credo: blend the colors and start creating’’
Divya is geboren en getogen in India. Ze studeerde er en werkte als consultant voor Deloitte en EY voordat ze in 2014 de overstap maakte naar het hoofdkantoor van Unilever in Rotterdam. In haar functie was ze verantwoordelijk voor digitale transformatie en data driven global strategy & marketing.
De kennis en ervaring die Divya meebrengt is voor Happ van grote waarde. Vanwege haar onderscheidende culturele achtergrond en grote kennis van e-commerce en data krijgen we de mogelijkheid onze gepersonaliseerde voedingsadviezen te versterken en te verdiepen. „We zijn er zeker van dat met de komst van Divya de toekomst van voeding nóg persoonlijker wordt”, aldus Happ.
''The future of food is personal'' - Happ bouwt aan een consumentenplatform dat gebruikers elke dag helpt en inspireert om betere eetbeslissingen te nemen. Happ creëert een intelligente ecosystemen waarin zij - met strategische partners - data en kennis vastleggen om consumenten te voorzien van gepersonaliseerd advies. „Happ voor Happ zetten we ons in om mensen te helpen betere voedselkeuzes te maken.”
In november 2020 was Happ trotse finalist van de Best Place in Food contest. Ze werden beoordeeld op ‘motivatie en duurzame impact op het voedselsysteem’. Daarnaast presenteerde Happ onlangs het concept 'Beter eten uit de korte keten'; hierin staan lokale producten en transparantie centraal. Met dit concept werden ze vorige maand op het Rabobank Food Forward slotevent tot beste uitgeroepen. Happ: ‘’Deze successen zetten we graag voort met de komst van onze nieuwe CEO, Divya Gautam.’’ Happ is trots op de komst van Divya.
Let’s start blending and creating!
Dit is een origineel bericht van Happ