Amsterdam, 31 mei 2021 - Growth Management Platform Insider en full-service digital agency 4NG sluiten een strategisch partnership om groei in Nederland te versnellen. Met Insider is 4NG in staat haar klanten gepersonaliseerde customer journeys aan te bieden, A/B-tests uit te voeren, sneller data te verkrijgen en gebruikers te converteren middels geïntegreerde functies zoals web push berichten, pop-ups, dynamische sticky bars en realtime berichten triggers.
"Onze uitgebreide personalisatie- en growth mogelijkheden versterkt online groei, creëert waarde voor consumenten en helpt eCommerce bedrijven belangrijke KPI’s zoals conversie ratio’s en gemiddelde orderwaarde door de gehele funnel te verbeteren met als doel een positieve ROI realiseren. Als full-service digital agency met een sterke focus op strategie, data, technologie en eCommerce hebben we in 4NG een perfecte partner gevonden. Wij zien een toenemende vraag naar individuele cross-channel oplossingen en kunnen samen met 4NG in deze vraag voorzien en tevens de groei van Insider in Nederland versnellen,” aldus Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider.
De focus van 4NG ligt op digitaal groeien en professionaliseren. Met een mix van expertises waaronder Growth Hacking, Conversion Rate Optimalisatie en Personalisatie, is een samenwerking tussen 4NG en Insider een zeer logische keuze.
“Wij zijn erg blij om Insider aan onze expertise toe te voegen waardoor 4NG een sterker full service kantoor wordt die zijn klanten op elke manier kan ondersteunen. Met Insider’s geavanceerde Al-gestuurde segmentatie- en personalisatie kunnen wij onze klanten meer bieden in het marketingproces. Daarnaast kan 4NG nu een volledige customer journey aanbieden waardoor wij onze klanten optimaal kunnen bedienen” aldus Bjorn Kellerman, Business Development Manager 4NG.
Over 4NG
4NG helpt bedrijven digitaal te groeien en verder te professionaliseren. Binnen gebieden als Design & Technology, Data & Performance en Strategy werkt 4NG voor klanten als WWF, LeasePlan, Buma Stemra en Talpa. 4NG is als groep ontstaan vanuit het in 2002 opgerichte 4net interactive. Naast 4net Interactive maken ook de labels Brainbrothers (sourcing) en Nextfields (strategie & performance) en nu dus ook PossibilIT (CRM & subscription commerce) Arlanet en Netvlies onderdeel uit van 4NG.
Meer informatie op http://www.4ng.nl/.
Over Insider
Insider’s Growth Management Platform (GMP) helpt digitale marketeers om groei door de funnel heen te stimuleren, van acquisitie tot activering, retentie en omzet. Door gebruik te maken van realtime voorspellende segmentatie op basis van kunstmatige intelligentie, stelt Insider's Growth Management Platform marketeers in staat om gepersonaliseerde journeys te leveren op het internet, het mobiele internet, mobiele apps en advertentiekanalen. GMP is gebouwd op een uniforme datalaag en is eenvoudig te implementeren en te gebruiken, zonder complexe integraties of afhankelijkheid van IT-teams. Insider vereenvoudigt het leven van digitale marketeers en helpt hen de groei van hun merken te stimuleren, zonder marketing verspilling.
Insider is onlangs opgenomen in het Gartner Magic Quadrant for Multichannel Marketing Hubs 2020 en werd de #1 leider op G2's Mobile Marketing Software Grid met een score van 4.6 / 5 op basis van 100% gebruikersrecensies, 17 kwartalen op rij. Insider's mede-oprichter en CEO Hande Cilingir werd door Crunchbase geselecteerd als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS. Meer dan 800 wereldwijde bedrijfsmerken vertrouwen Insider, waaronder grootmachten uit de industrie, zoals Singapore Airlines, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Adidas, Hunkemöller, iBOOD, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.
Meer informatie op http://www.useinsider.com
Dit is een origineel bericht van Insider
Ga naar alle berichten van deze organisatie.