YouTuber Dylan Haegens hét gezicht van Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek

19 NOV 2021 16:19 | GivingBrandsEnergy

Rotterdam, vrijdag 19 november 2021 - Youtuber Dylan Haegens, een van de meest invloedrijke influencers onder kinderen en jongeren, is vanaf dit schooljaar hét gezicht van campagne ‘Veilig op weg! Blijf uit de dode hoek’. Deze jaarlijkse terugkerende campagne wordt georganiseerd om kinderen uit groep 7 en 8 bewust te maken van de gevaren van de dode hoek bij een groot voertuig. De campagne start op 19 november 2021.

Dylan Haegens over Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek

Een enthousiaste Dylan Haegens over de campagne: “Ik ben blij dat ik kan bijdragen aan het feit dat kinderen zich meer bewust gaan zijn van de dode hoek. Zolang er ieder jaar nog slachtoffers vallen, is het belangrijk dat hier zoveel mogelijk aandacht voor is.”

 

Bewustwordingscampagne cruciaal

Er rijden duizenden vrachtwagens op de Nederlandse wegen. De transportsector is van groot belang voor de Nederlandse economie. De bewustwording van de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen voor kinderen is daarom cruciaal. Om de verkeersveiligheid te vergroten is Transport en Logistiek Nederland (TLN) 25 jaar geleden gestart met de campagne Veilig op Weg! Blijf uit de dode hoek.

  

Dit schooljaar bestaat de bewustwordingscampagne van Veilig op Weg 25 jaar. Een goed moment om nog meer kinderen te benaderen. Met het inzetten van Dylan Haegens, met zijn 1,85 miljoen volgers, is het bereiken van de doelgroep effectief. 

De twee vuistregels van Veilig op Weg zijn: blijf rechts en ruim achter een vrachtauto en houd minimaal drie meter afstand van een vrachtauto. Dylan maakt kinderen, op een speelse manier, bewust over de gevaren van de dode hoek bij grote voertuigen. 

Dylan Haegens de YouTuber

Dylan Haegens is een man met vele gezichten; hij is een Nederlandse YouTuber, acteur en ondernemer. Dylan Haegens is een van de populairste Nederlandse YouTubers van dit moment. Met zijn verschillende kanalen op YouTube, bereikt hij maandelijks miljoenen kinderen en jongeren. Door zijn comedy-achtige en vrolijke manier van video’s maken waarin hij grappige maar ook serieuze onderwerpen behandelt, is hij een voorbeeld voor kinderen en jongeren in Nederland.

Transport en Logistiek Nederland (TLN)

TLN is de ondernemersorganisatie voor in Nederland gevestigde bedrijven in de sector logistiek en transport. De organisatie staat voor optimalisatie van goederenstromen en logistieke ketens. 

Blijf op de hoogte binnen deze rubriek

Dit is een origineel bericht van GivingBrandsEnergy

Ga naar alle berichten van deze organisatie.

Meer binnen de rubriek Algemeen nieuws