Het is haast ironisch dat juist Mariëlle van der Loo (43), het brein en het gezicht is achter de succesvolle badmode- en lingeriewebshop Annadiva. Daar gaan jaren aan onzekerheid en frustratie over haar ‘grote cupmaat’ aan vooraf. Haar zelfbeeld veranderde voor het eerst toen zij wél vond wat zij zocht. Vanaf dat moment durfde Mariëlle haar lichaam te omarmen en dat gunt zij iedere vrouw. Vandaag lanceert Mariëlle haar eigen lingeriecollectie. Hiermee hoopt zij nog meer vrouwen te helpen bij het vinden van dé perfecte BH.
De collectie heeft de toepasselijke naam ‘Première’, de eerste Annadiva Lingerie collectie, maar niet zonder ervaring. Door te luisteren naar de wensen en behoeften van klanten heeft Annadiva haar eerste lingeriecollectie ontwikkeld. Daarbij heeft Annadiva in 2021 succesvol een eigen nachtmode- en badmodecollectie onder eigen label gelanceerd.
Mariëlle vertelt trots over haar collectie: “De lingeriecollectie is ontstaan uit liefde voor comfortabele en zachte BH’s voor elke gelegenheid, de perfecte start van de dag. De collectie is vrouwelijk, met zowel voorgevormde en niet voorgevormde modellen in de basiskleuren rood, zwart en lichtroze.”
Uit eigen ervaring: “Iedere vrouw verdient het om zichzelf mooi te voelen, ongeacht je cupmaat!”
Marielle’s frustratie en onzekerheid groeide met iedere cupmaat: “Ik kreeg als eerste meisje uit de klas borsten. Mijn leeftijdgenootjes droegen strakke hemdjes en topjes, maar ik moest een BH aan. Een nieuwe BH of badkleding kopen was echt een crime. Ik kon mij niets ergers bedenken dan dat. Vanaf jonge leeftijd was ik onzeker over mijn lichaam.” Toch is juist haar achtergrond haar kracht. Nu voelt zij zich comfortabel in haar eigen lichaam én straalt zij in haar eigen lingerie, nachtmode en badmode.
Mariëlle kiest er bewust voor om zélf in haar lingeriecollectie te poseren, samen met haar collega’s. “Ons motto is Choose to shine. Die boodschap kun je alleen overbrengen als je het zelf voelt. Ik ben moeder van twee kinderen en ik heb geen ‘modellenlichaam’. Welke maat ik heb, hoeveel ik weeg; het zegt niets over hoe mooi ik ben. Hoe ik mij voel, wat ik wil dragen; dat bepaal ik zelf.”
Exclusief verkrijgbaar bij Annadiva
Het merk Annadiva Lingerie wordt exclusief verkocht via de webshops van Annadiva in Nederland, België en Duitsland én in de drie fysieke winkels. De collectie is verkrijgbaar in drie kleuren. De maatboog loopt van cupmaat 65-D tot en met 85-G en de slips van maat 36 tot en met 48.
Over Annadiva
Annadiva is een lingerie- en badmodewebshop gevestigd in ‘s-Hertogenbosch en online sinds 2012. Tien jaar geleden startte Mariëlle van der Loo met een missie: vrouwen met een grotere cup helpen aan luxe lingerie en badmode. Dit idee ontstond vanuit een eigen behoefte. Annadiva voert ook haar eigen merk in lingerie, badmode en nachtmode.
Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot de grootste aanbieder van luxe lingerie in Nederland, België en Duitsland. De succesformule? Snelle, specialistische en vooral persoonlijke service. Naast de webshops heeft het bedrijf ook drie fysieke winkels in ’s-Hertogenbosch, Nijmegen en Amsterdam. In 2015, 2016 en 2018 ontving Annadiva de felbegeerde FD Gazellen Award. Recent sleepte Annadiva de Shopping Award 2021 binnen in de categorie Lingerie & Ondermode.
Dit is een origineel bericht van Annadiva
Ga naar alle berichten van deze organisatie.