SushiPoint opent vrijdag 3 februari haar deuren in Woerden met een feestelijke opening inclusief sushiproeverij, voor de inwoners Woerden en andere betrokkenen.
De vestiging zit in het NS station van Woerden. Met de opening van deze nieuwe zaak in Woerden telt SushiPoint nu 40 vestigingen.
SushiPoint bestaat ruim twaalf jaar en groeide de afgelopen jaren gemiddeld met vijf nieuwe vestigingen per jaar. Oprichter Hajo Bertrand staat al 12 jaar aan het roer en is nog steeds enthousiast bezig om nieuwe vestigingen te openen.
De vestiging in Woerden is al de 3e vestiging op een NS Station, “Een ideale locatie voor bezorging, maar ook voor personeel en klanten die vanuit of naar de trein hun bestelling zo kunnen meenemen”.
De vestiging in Woerden zit aan het Stationsplein-Noord 6 en wordt vrijdagmiddag- en avond 3 februari van 16.00 tot 21.00 uur feestelijk geopend. Inwoners van Woerden, forensen, plaatselijke ondernemers en andere belangstellenden zijn van harte welkom om kennis te komen maken op de zogenaamde vrij-mi-borrel met uiteraard de mogelijkheid om sushi te proeven.
Vanaf zaterdag 4 februari is SushiPoint Woerden dagelijks geopend voor afhaal en bezorging.
Bertrand richtte SushiPoint ruim twaalf jaar geleden zelf op in Hilversum. Hij begon met één scooter, één bezorger en één sushi-chef in de keuken en nam zelf de bestellingen aan. Het aantal bestellingen groeide snel en na een jaar opende hij een tweede vestiging in Zeist. Daarna breidde de keten verder uit in heel Nederland. Inmiddels zijn er nu 40 SushiPoint vestigingen, waar ruim 1500 mensen werken. Daarvan zijn 28 zaken in handen van franchisenemers.
Sinds het begin volgt het bedrijf het credo ‘SushiPoint Makes You Smile. Dat geldt niet alleen voor klanten, maar ook voor bezorgers, keukenmedewerkers en ander personeel. Zo helpt de keten haar Aziatische personeel met taalcursussen en staat bij koud weer voor de bezorgers een warme chocomel met slagroom klaar.
SushiPoint krijgt veel reviews die het goed in de gaten houdt. Bij een slechte review neemt het meteen contact op met de klant om te kijken wat er verbeterd kan worden. Die klantgerichte werkwijze leverde de keten begin vorig jaar de prijs voor ‘Beste Nationale Keten’ op onder klanten van Thuisbezorgd.nl. Daarbij stemden ruim 50.000 mensen op hun favoriete restaurant. ,,Dit is een publieksprijs. Als je elke dag bezig bent met kwaliteitsverbetering en je wordt op deze wijze beloond, dan maakt je dat heel blij”, aldus Bertrand. Zijn medecompagnon Guido Ouderdorp verliet drie jaar geleden het bedrijf, maar is inmiddels teruggekeerd op het oude nest. Als bouwcoördinator heeft hij de verbouwing en opening in Woerden begeleid, daarnaast is hij verantwoordelijk voor het onderhouden van het contact met de leveranciers.
Dit is een origineel bericht van Sushipoint
Ga naar alle berichten van deze organisatie.