Pizza Hut België kiest voor Insider om onsite customer journeys te verbeteren en A/B-tests uit te voeren voor een optimale gebruikerservaring.
Antwerpen, 1 december 2021 - Pizza Hut België kiest Insider om te helpen haar doel te bereiken: het leveren van gepersonaliseerde en meer relevante onsite-ervaringen aan klanten en het verbeteren van de engagement en omzet terwijl Pizza Hut België herstelt van de impact van de pandemie.
Insider, één platform voor geïndividualiseerde cross-channel-ervaringen, wordt vertrouwd door meer dan 1000 wereldwijde enterprise-merken, waaronder industriële grootmachten zoals Singapore Airlines, Unilever, Santander, Media Markt, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, Burger King, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.
De samenwerking maakt deel uit van het langetermijndoel van Pizza Hut België om betere onsite-ervaringen te bieden en door middel van A/B testen en experimenten de best presterende inhoud te identificeren. Pizza Hut België en Insider zijn deze samenwerking onlangs gestart en dit heeft al geleid tot een aanzienlijke stijging van de gemiddelde bestelwaarde, conversieratio’s en ROI. Deze resultaten zijn bereikt met Insider's productsuite van push notificaties, intensieve A/B-tests en onsite personalisatie. Pizza Hut België heeft tijdens de eerste maand van de samenwerking de gemiddelde conversieratio met 1,34% verhoogd door middel van onsite personalisatie scenario’s. Door het laatst gekochte product bovenaan de pizza pagina's te plaatsen, realiseerde Pizza Hut België een conversieratio van 13,39%. Daarnaast heeft Pizza Hut België een subscriber base verzameld van 100.000 users die bereikt kunnen worden met push notificaties. Middels deze push notificaties, realiseerde ze een conversieratio van 17,22%..
“Omdat Insider Pizza Hut in meer dan 11 landen over de hele wereld heeft geholpen om geweldige resultaten te behalen, hebben we besloten ook in gesprek te gaan met Insider voor de Belgische markt. Insider gaf ons de snelste “Time to Value” en het gebruik van het platform is zeer intuïtief. Insider stelt ons in staat om ideeën snel te testen, uit te voeren en alleen scenario's te implementeren waarvan bewezen is dat ze waarde toevoegen aan onze native omgeving. Ook zijn we nu in staat om onze verkoop te verhogen van bepaalde producten die we in bepaalde periodes willen promoten. We zijn overtuigd van de samenwerking met Insider en zien nu al geweldige resultaten uit onze campagnes”, zegt Bart Van Dyck, E-Commerce Manager voor Pizza Hut, België.
Door deze samenwerking zal Insider Pizza Hut België voorzien van alle strategische mogelijkheden die nodig zijn om de algehele onsite customer journeys te optimaliseren. Belangrijke optimalisatie functies zoals A/B-testen, onsite personalisatie en Web Push zijn direct beschikbaar voor Pizza Hut om te bepalen hoe de beste online ervaringen gecreëerd kunnen worden voor klanten.
“Met Insider kan Pizza Hut België gepersonaliseerde scenario's testen. Ons volledige scala aan engagement verhogende functionaliteiten zal hun groeistrategieën versterken, waarde toevoegen voor hun klanten en hen helpen hun ROI te laten groeien. Ik ben enthousiast om Pizza Hut België als partner te verwelkomen", zegt Bas Drogtrop, Country Manager Benelux bij Insider.
Over Pizza Hut België
Goed verankerd in de Belgische economie groepeert Pizza Hut bijna 98 verkooppunten in België, waarvan de meesten beheerd worden onder franchise. Het bedrijf heeft meer dan 1500 werknemers. Het is een organisatie die invulling geeft aan alle trends in consumptie. Pizza Hut is naast marktleider in België, tevens het enige landelijke netwerk dat actief is in verschillende takken van de horeca: dine-in, home delivery en takeaway. De locaties van Pizza Hut bevinden zich voornamelijk in Antwerpen en Brussel, maar je vindt Pizza Hut ook in Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Limburg, Namen, Luik, Henegouwen, Vlaams-Brabant en Waals-Brabant.
Over Insider
Insider, één platform voor geïndividualiseerde, cross-channel ervaringen, stelt enterprise marketeers in staat om klantgegevens via kanalen en systemen te verbinden, hun toekomstig gedrag te voorspellen met een AI-intent engine en klantervaringen te individualiseren. Marketeers gebruiken het Insider-platform om ervaringen te leveren via kanalen zoals Web, App, Web Push, Email, SMS, en Messaging Apps (WhatsApp, Facebook Messenger, RCS).
Insider is uitgeroepen tot leider in het Gartner Magic Quadrant voor personalisatie-engines 2021 en The Forrester Wave for Cross-Channel Campaign Management 2021. Het bedrijf is uitgeroepen tot de nummer 1 leider in G2's Mobile Marketing Software en Personalisatie Grids, met een beoordeling van 4,6/5 en 100% gebaseerd op gebruikersrecensies, in 18 opeenvolgende kwartalen. CrunchBase heeft onlangs de mede-oprichter en CEO van Insider, Hande Cilingir, gerangschikt als een van de beste vrouwelijke CEO's buiten de VS.
Veel van de meest prestigieuze Fortune 500-bedrijven en onder andere topmerken in de detailhandel, auto-industrie en reisindustrie gebruiken Insider om AI-ondersteunde gepersonaliseerde ervaringen te bieden die de verwachtingen van de klant overtreffen. Insider wordt vertrouwd door meer dan 1.000 wereldwijde bedrijven, waaronder Singapore Airlines, Virgin, Toyota, New Balance, IKEA, Samsung, Newsweek, MediaMarkt, Nissan, AVIS, Marks & Spencer, Allianz, Santander, BBVA, Pizza Hut, Avon, en CNN.
Dit is een origineel bericht van Insider
Ga naar alle berichten van deze organisatie.