Meer dan 700 Abri’s, Billboards, Digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren. Het nieuwe Hillenaar Outdoor is direct vanaf de start één van de grootste aanbieders van out-of-home media in Nederland. De site is vandaag live gegaan. ,,We zijn vooral sterk in de randstad”, zegt CEO en oprichter Jeroen Hillenaar. Hij is geen onbekende in de mediawereld. In 1990 startte hij Hillenaar Outdoor Advertising en werd daarmee een landelijke speler. Dit bedrijf werd in 2001 verkocht aan een Amerikaanse partij. Nu is Hillenaar terug. ,,Digitale innovatie is een belangrijke pijler.”
Hillenaar lanceert zijn nieuwe onderneming vandaag en biedt een veelzijdig out-of-home pakket aan. Het Abri netwerk van Hillenaar Outdoor omvat meer van 700 vakken in voornamelijk Zuid-Holland, een groot Billboard netwerk in Rotterdam en modern vormgegeven Digital City Abri’s op De Pier in Scheveningen. ,,Bijzonder trots ben ik op ons Digitale Billboard in Leiden. Deze is middenin het centrum gesitueerd en bereikt gemiddeld 50.000 passanten in twee weken.” Impact genereren adverteerders ook met de Reclamemast van Hillenaar langs de A5 in Amsterdam. ,,Dit is een echte eyecatcher. De mast is van glas, 25 meter hoog en er boven zijn drie grote vlakken van elk 12 x 9 meter aangebracht die binnenkort volledig digitaal zijn. Het bereik omvat meer dan een miljoen passanten per twee weken.” Bijzondere vermelding verdient tevens het TENQ Netwerk. ,,Dit is het enige echte massamedium voor jongeren”, stelt Hillenaar. ,,Dit netwerk is landelijk en bestaat uit 252 digitale schermen op 193 middelbare scholen. De schermen zijn aangebracht op waterkoelers en lenen zich bij uitstek voor creatieve en interactieve campagnes. Bijvoorbeeld in combinatie met smartphones. Jongeren zijn een lastige doelgroep en TENQ is daarvoor een effectieve oplossing.”
Innovatie
Het huidige aanbod van Hillenaar Outdoor is slechts het begin, zegt Hillenaar. ,,We zetten fors in op – vooral digitale – uitbreiding van ons portfolio. Er wordt voortdurend geïnvesteerd in nieuwe objecten die het bereik van het netwerk op een relevante manier vergroten. Het gaat daarbij niet zozeer om aantallen maar om media met impact.” In januari betrekt de onderneming een nieuw kantoorpand in Leiderdorp. ,,Dit is nodig om al ons personeel te kunnen huisvesten en we anticiperen op groei van het bedrijf. Ook het sales team wordt vergoot evenals onze marketing afdeling.” Hillenaar hecht heel veel waarde aan flexibiliteit, service en maatwerk. ,,Zo kennen adverteerders ons. Het nieuwe Hillenaar Outdoor heeft deze kernwaarden wederom hoog in het vaandel. We zullen alles doen om onze adverteerders te voorzien van effectieve campagnes die resultaat opleveren. Want daar gaat het om.” Hillenaar kijkt met vertrouwen naar de toekomst. ,,We zijn met ons netwerk aantoonbaar van toegevoegde waarde. Zowel voor landelijke als regionale adverteerders.”
Kijk voor meer informatie op: www.hillenaar.com
Dit is een origineel bericht van Hillenaar Outdoor