SnapTrip biedt een nieuwe manier om zelf de ideale reis samen te stellen. Bij het kiezen van de bestemming, een vlucht op de gekozen tijd, een hotel en/ of huurauto worden deze gecombineerd tot één voordelige prijs. Hiermee wordt direct op de reis bespaard. SnapTrip is van toepassing op zonvakanties, verre vakanties en citytrips. Zoals de naam al aangeeft, als men niet gelijk de reis ‘snapt’, bestaat de kans dat deze hierna niet meer voor een gelijke prijs te boeken is.
SnapTrip is in Nederland ontwikkeld op initiatief van TravelXL, de 3e grootste reisbureauketen (65 Travelcenters) van Nederland en is voor consumentenbescherming aangesloten bij SGR en ANVR.
Klant kiest zelf eigen voorkeur en budget
SnapTrip biedt het voordeel op basis van de eigen voorkeuren en budget een reis samen te kunnen stellen en te boeken. Er is een keuze uit meer dan een miljoen vluchten waaronder alle gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen zoals KLM en Emirates, of van lowcost airlines zoals Transavia en EasyJet, meer dan 800.000 hotels( van 3 - 6*sterren) en honderden autoverhuurders.
Compensatie CO2-uitstoot
Tot eind september, compenseert SnapTrip als openingsaanbod de CO2- uitstoot voor alle geboekte vluchten. Hierbij gebruikmakend van ‘Trees for All’.
Generatie Y, Millennials
Met het initiatief van SnapTrip richt TravelXL zich op de doelgroep Millennials die, vaak met uren zoeken, zelfstandig de reis samenstelt. SnapTrip is een aanvulling op de normale pakketreis.
Dit is een origineel bericht van TravelXL BV
Ga naar alle berichten van deze organisatie.
06 SEP 2021