‘Ondernemers kunnen meer doen om frauderisico’s te beperken’
Cybercriminaliteit en aanvallen van hackers vormen een groeiende bedreiging voor bedrijven. Maar niet alleen criminele activiteiten van derden, ook eigen medewerkers kunnen schade aanrichten. Nederlandse opsporingsinstanties registreren jaarlijks duizenden situaties en voorvallen. Hierbij brengen de eigen medewerkers schade toe aan hun bedrijf door fraude, verduistering of schade aan eigendommen. En dat loopt soms tot in de miljoenen.
Euler Hermes Nederland en Hoffmann hebben daarom de handen ineengeslagen
Om zo de ondernemers in Nederland te helpen fraude zoveel als mogelijk te voorkomen en in geval je ermee te maken krijgt de schade en onkosten te vergoeden.
Johan Klokman, Senior Consultant Hoffmann: “Uitgangspunt voor onze samenwerking is ondernemers te helpen frauderisico’s te beperken en te ontzorgen. Door gebruik te maken van de solide kennis, kunde en oplossingsgerichtheid van Hoffmann in combinatie met de jarenlange ervaring van Europees marktleider fraudeverzekeringen Euler Hermes, kunnen wij ondernemers helpen bij alle fraudeproblemen. Zowel aan de voorkant, preventief met hulp van Hoffmann, als aan de achterkant, via de fraudeverzekering van Euler Hermes.”
Een van de onderdelen van de samenwerking is de fraudescan van Hoffmann
Hiermee krijgt een ondernemer direct inzicht in hoeverre hij zijn risico’s tegen fraude voldoende beheerst. Onderdeel van de verkorte fraudescan is een persoonlijk advies met eventuele aanvullende preventiemaatregelen. De implementatie van deze preventiemaatregelen leidt tot een aantrekkelijke korting op de fraudeverzekering van Euler Hermes.
“Ons doel is om ondernemers te laten ondervinden wat met een gerust hart zakendoen inhoudt”, aldus Niels de Bever, Hoofd Marketing Euler Hermes Benelux. “Dankzij de Hoffmann fraudescan en onze fraudeverzekering. Hiermee bescherm je jouw bedrijf tegen financiële schade door interne fraude én externe fraude. Daarnaast dekt de fraudeverzekering ook de kosten voor het herstel van digitale gegevens, herstel van reputatieschade en kosten voor eventuele gerechtelijke procedures.”
Meer weten over de samenwerking tussen Euler Hermes en Hoffmann?
Meer weten over het fraudepakket voor ondernemers? Neem dan contact op via 073-306 0603 of kijk op: https://www.eulerhermes.nl/fraude-verzekering.html?utm_medium=referral&utm_source=press_release&utm_campaign=product-launch&utm_content=fraude
Euler Hermes is wereldleider op het gebied van kredietverzekeringen en erkend specialist op het gebied van garanties, incasso, handelskrediet en politiek risico. Ons uitgebreide informatienetwerk analyseert dagelijkse veranderingen in de solvabiliteit van bedrijven, die 92% van het wereldwijde BBP vertegenwoordigen. We geven bedrijven het vertrouwen om te handelen en betaald te worden. Wij vergoeden jouw bedrijf in het geval van oninbaarheid, maar belangrijker nog, we helpen je in de eerste plaats bij het voorkomen van dubieuze debiteuren. Wanneer we kredietverzekeringen of andere financiële oplossingen aanbieden, is onze prioriteit om jou te beschermen. Maar wanneer het onverwachte zich voordoet, betekent onze AA rating dat we de middelen hebben, ondersteund door Allianz, om een vergoeding te bieden om jouw bedrijf te helpen. Euler Hermes, met hoofdkantoor in Parijs, is aanwezig in meer dan 50 landen met 5.800 werknemers. In 2020 vertegenwoordigden onze verzekerde wereldwijde zakelijke transacties een blootstelling van € 824 miljard.
Euler Hermes, onderdeel van Allianz, heeft een AA rating van Standard & Poor’s.
Meer informatie: www.eulerhermes.nl
Contact
Euler Hermes Nederland
Sabine Weppner
tel. +31 (0)73 688 96 65 / 06 22991373
sabine.weppner@eulerhermes.com
Social
Volg ons op Twitter
Volg ons op Linkedin
Volg ons op YouTube
We predict trade and credit risk today, so companies can have confidence in tomorrow
________________________________________
Cautionary note regarding forward-looking statements: The statements contained herein may include prospects, statements of future expectations and other forward-looking statements that are based on management's current views and assumptions and involve known and unknown risks and uncertainties. Actual results, performance or events may differ materially from those expressed or implied in such forward-looking statements. Such deviations may arise due to, without limitation, (i) changes of the general economic conditions and competitive situation, particularly in the Allianz Group's core business and core markets, (ii) performance of financial markets (particularly market volatility, liquidity and credit events), (iii) frequency and severity of insured loss events, including from natural catastrophes, and the development of loss expenses, (iv) mortality and morbidity levels and trends, (v) persistency levels, (vi) particularly in the banking business, the extent of credit defaults, (vii) interest rate levels, (viii) currency exchange rates including the euro/US-dollar exchange rate, (ix) changes in laws and regulations, including tax regulations, (x) the impact of acquisitions, including related integration issues, and reorganization measures, and (xi) general competitive factors, in each case on a local, regional, national and/or global basis. Many of these factors may be more likely to occur, or more pronounced, as a result of terrorist activities and their consequences.