Nieuwe bezorgopties voor Mijnwebwinkel shops!

20 MRT 2019 13:30 | Mijnwebwinkel

Dankzij de samenwerking tussen Mijnwebwinkel en MyParcel kunnen meer dan 42.000 webwinkels vanaf vandaag ‘Bezorgmomenten’ en ‘Afhalen bij een PostNL-locatie’ bieden aan hun klanten. Het is bewezen dat keuzevrijheid voor online kopers leidt tot meer conversies en een hogere klanttevredenheid.

Mijnwebwinkel webshops die gebruik maken van verzendservice MyParcel kunnen hun klanten voortaan zelf laten bepalen waar en wanneer zij hun pakket willen ontvangen. De consument kan in de checkout zelf een bezorgmoment kiezen of zijn of haar pakket laten afleveren bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie, in zowel Nederland als België!

De cijfers liegen er niet om: 75% van de online kopers wil bezorgopties in de checkout. Bijna driekwart daarvan geeft aan een voorkeur te hebben voor de bezorgoptie ‘Afhalen bij een PostNL-locatie’ en 24,5% doet meer herhaalaankopen bij webshops die bezorgopties aanbieden.

De integratie heeft positieve gevolgen voor meer dan 3.000 Mijnwebwinkel shops die op dit moment al gebruik maken van MyParcel.

De nieuwe bezorgopties zijn beschikbaar voor Mijnwebwinkel shops die Mollie of Klarna als betalingssysteem gebruiken.

 

Mijnwebwinkel is het populairste platform voor online verkopers. Wij geloven in een wereld waar gepassioneerde ondernemers in een paar klikken een mooie webwinkel kunnen starten. En we zijn goed op weg: ruim 42.000 webwinkeliers maken gebruik van ons platform. Samen zijn zij goed voor 1.5 miljoen+ transacties per jaar. En we blijven vernieuwen en verbeteren. Elke dag opnieuw. Een webwinkel starten heeft nogal wat voeten in aarde. Daar kwamen de broers Niels en Lars al snel achter, toen ze hun eerste webwinkel startten. Dagelijks verstuurden ze heel wat pakketten. Leuk werk, alleen werkte de verzendsoftware vanuit grote verzenders niet altijd mee. Dit kon volgens hun efficiënter en zo is MyParcel in 2010 begonnen. Een platform dat het verzenden van pakketten een stuk makkelijker maakt. Nu, zo’n 8 jaar later helpt de MyParcel-familie (inmiddels ruim 60 collega’s sterk) dagelijks zo’n 23.000 webwinkeliers. Onze sleutel tot succes is met name samenwerken, vandaar onze kreet dat we een grote familie zijn. Er voor elkaar zijn, zowel voor onze klanten als onderling. Dat maakt ons sterk en flexibel tegelijk. Meer informatie? Neem contact op met Mijnwebwinkel.nl of MyParcel.

Meer binnen de rubriek E-commerce