Miljuschka Witzenhausen is een van de grootste culinaire persoonlijkheden van Nederland! Wat jaren geleden begon als een lekkere hobby, groeide uit tot een serieus bereik op social media én website. Na haar eigen tv-programma’s voor zowel RTL als 24Kitchen, kookboeken, social media en een jaar geleden de website Miljuschka.nl, komt Miljuschka nu weer met iets nieuws… haar eigen Miljuschka Magazine!
Heel persoonlijk
Miljuschka Magazine is een eenmalig culinair magazine. De 160 pagina’s tellende culinaire bewaar-glossy geeft een uitgebreid kijkje in het privéleven van Miljuschka. Het is een mix van persoonlijke verhalen en ervaringen, heel veel inspiratie, prachtige fotografie én ruim 60 gloednieuwe recepten: van verrassend en feestelijk tot makkelijk en snel, maar altijd superlekker!
Eigen kracht
Het magazine zal niet te vinden zijn in de winkel, maar is exclusief verkrijgbaar via Miljuschka’s website. Ook opvallend is dat er geen advertenties in het blad staan. Miljuschka maakt en financiert dit project helemaal op eigen kracht. Een bewuste keuze zodat ze de vorm en inhoud volledig in eigen hand heeft.
Miljuschka: “Ik vind dit een on-ge-lofelijk spannend avontuur, maar het is voor mij écht een droom die uitkomt! Het wordt een tof, dik magazine met lekkere reisverhalen, heerlijke herinneringen, te gekke recepten, tips & tricks, mijn favoriete adresjes en verder alles wat mij bezighoudt; dus ook mijn favoriete cheesecakes!”
Tijdelijk verkrijgbaar
Miljuschka Magazine is slechts tijdelijk te reserveren en vanaf nu t/m 15 februari exclusief te bestellen via www.miljuschka.nl voor € 12,50 (incl. verzendkosten). Miljuschka Magazine landt vervolgens eind Maart op de deurmat bij de lezers. Een deel van de opbrengst gaat naar het Epilepsiefonds. Een fonds waar Miljuschka om persoonlijke redenen ambassadrice van is.
Een greep uit de inhoudsopgave naast alle 60 nieuwe recepturen:
Dit is een origineel bericht van Miljuschka Witzenhausen
Ga naar alle berichten van deze organisatie.