AMSTERDAM – Hillenaar Outdoor kondigt opnieuw uitbreiding aan. Het bedrijf is vanaf 1 maart eigenaar van een mega board op het Museumplein in Amsterdam. CEO Jeroen Hillenaar is trots op deze toevoeging aan zijn netwerk. ,,Het is een echte eyecatcher op een toplocatie. Adverteerders bereiken er direct een groot en relevant publiek mee.” Amsterdam is belangrijk voor Hillenaar Outdoor. ,,We zijn ambitieus en vergroten ons netwerk snel. Ook in de hoofdstad.”
Het mega board op het Museumplein behoort tot de meest prestigieuze locaties voor adverteerders in Amsterdam, stelt Hillenaar. ,,Het is een absolute A locatie. Ons mega board is groot – ruim 24 vierkante meter – en genereert impact op een plek waar adverteerders gezien willen worden. Tegenover het Concertgebouw en in de directe nabijheid van onder meer het Stedelijk Museum, Van Gogh Museum en het Rijksmuseum.” Het bereik is groot en divers volgens de CEO. ,,Zowel toeristen, dagjesmensen, forensen als de lokale bevolking kunnen niet om dit mega board heen.” Het mega board kan per week geboekt worden. ,,Geïnteresseerde adverteerders kunnen vanaf week 14 bij ons terecht.” Er zijn meer ontwikkelingen in Amsterdam. Hillenaar Outdoor plaatst op dit moment nieuwe Digital City Abri’s in de Mahler fietsgarage. ,,Deze zijn vanaf 1 maart operationeel en bij uitstek geschikt om een zakelijke doelgroep te bereiken. De locatie bevindt zich middenin de Zuidas, dichtbij onder meer het World Trade Center.” Hillenaar wijst ook op de digitalisering van zijn Reclamemast langs de A5 in Amsterdam. ,,Daar wordt hard aan gewerkt. Onze huidige analoge mast wordt volledig digitaal en biedt zo nog meer mogelijkheden. Op een plek waar adverteerders verzekerd zijn van impact. Per twee weken komen er meer dan een miljoen automobilisten voorbij.”
Dit is een origineel bericht van Hillenaar Outdoor