Keylane neemt Bridgevest over

13 OKT 2017 10:15 | Keylane

Door combinatie kan klant digitaal en integraal zijn pensioen regelen

Keylane, leverancier van SaaS-oplossingen voor de Europese verzekerings- en pensioenmarkt neemt Bridgevest over. Bridgevest is de Nederlandse marktleider op het gebied van digitale klantbediening in de pensioensector. Met het samengaan van Bridgevest en Keylane ontstaat een sterke combinatie in de pensioenmarkt waardoor de klant digitaal en integraal zijn pensioen kan regelen. Dat kan omdat  de software voor integrale klantbediening en onderliggende administratievoering  naadloos in elkaar zijn verweven, waarmee een digitale pensioenuitvoering over de gehele keten mogelijk is.

 

Ronald Kasteel, Executive Board Member bij Keylane: “De markt beweegt naar een wereld waarin digitale klantbediening en een rijke customer experience bepalende succesfactoren zijn. De toenemende ontwikkeling naar een steeds individueler pensioen met meer risico’s en eigen verantwoordelijkheden versterkt dit alleen maar. En leidt tot de roep om meer smart data-driven communicatie met de deelnemer om hen hierbij te kunnen begeleiden. Met Bridgevest hebben we de daarvoor benodigde software én het juiste klant-centrisch DNA in huis gehaald. Dit versterkt ons aanbod aan Nederlandse klanten en – doordat de producten van Bridgevest ook in andere Europese landen in te zetten zijn – het ondersteunt onze internationale strategie.

Edzko Smid, CEO Bridgevest en binnen Keylane verantwoordelijke voor de uitrol van de gezamenlijke propositie: “Het samengaan van Keylane en Bridgevest zorgt voor synergie. We hebben natuurlijk met alle gangbare back-officepakketten reeds koppelingen, maar binnen de Keylane-groep kunnen we nog een stap verder gaan. In combinatie met Keylane ontstaat een volledig geïntegreerde softwaresuite waardoor deelnemers en werkgevers over de gehele uitvoeringsketen worden bediend. Dat levert naast hoogwaardige klantbediening ook efficiency in de uitvoering op. En niet in de laatste plaats een passend antwoord op de groeiende vraag naar meer compliance en control. Want ook dat is onderdeel van integrale klantbediening. We zijn zeer enthousiast om onze gezamenlijke propositie tot een groot succes te maken.”

Blijf op de hoogte binnen deze rubriek
Andere persberichten of expertquotes van deze organisatie:

Dit is een origineel bericht van Keylane

Ga naar alle berichten van deze organisatie.

Meer binnen de rubriek Effecten en aandelen