Heb jij een eigen onderneming en wil je deze slimmer maken en wil je alle primaire processen, waarbij klantinteractie centraal staat centraal, eenvoudig geregeld hebben? Kijk dan naar de mogelijkheden van de Salesforce van Welisa. Met Salesforce kun jij vanuit een centraal punt alle processen beheren. Zo heb je een perfect overzicht van al je klanten en contacten, heb je in één oogopslag zicht op je voorraden en kan je je de publieksservice zo inrichten dat de klantenservice vanuit een centrale locatie wordt aangestuurd. Kortom; salesforce maakt je bedrijf slimmer en efficiëntere waardoor je al snel een voorsprong krijgt op je concurrenten. Welisa is een van de bedrijven die Salesforce toepast in de ontwikkeling van apps en programma's die bedrijven kunnen gebruiken. Speel handig in op de veranderende markt en de veranderende behoeften van klanten en werk simpel en snel aan een slimme bedrijfsvoering.
Wat is Salesforce?
Eigenlijk is de vraag heel simpel te beantwoorden, want Salesforce is een online platform voor Customer Relationship Management (CRM). Dit platform werkt geheel vanuit de cloud zodat je altijd toegang hebt tot al je bedrijfsprocessen waarbij er een interactie met klanten plaatsvindt. Denk hierbij aan afdelingen als marketing, sales, klantenservice, etc. Door al deze data centraal op te slaan heb je altijd toegang tot je klantengegevens. Uiteraard op een veilige en verantwoorde manier, want je wilt natuurlijk niet hebben deze gegevens op straat komen te liggen. Salesforce is daarom ook een goed beveiligd systeem waar alleen geautoriseerde personen toegang tot hebben.
Wat kan Salesforce betekenen voor een onderneming?
Heb jij een onderneming en vraag jij je af wat Welisa met Salesforce voor jou kan betekenen? Dat is het antwoord kort en simpel. Salesforce zorgt er namelijk voor jij dat je bedrijfsprocessen simpeler, eenvoudiger en efficiënter kan inrichten. Voorkom het doorsturen of doormailen van klantgegevens doordat je alles centraal in de cloud hebt opgeslagen. Alle bedrijfsprocessen met klantinteractie kan je vanuit één centraal punt benaderen zodat je altijd doeltreffend en doelmatig te werk kan gaan. Stuur je klantenservice optimaal aan vanuit alle posities. Je data wordt gecentraliseerd en daardoor heb jij perfect inzicht op de veel gestelde vragen, problemen en oplossingen. Twijfel je? Niet doen. Want Salesforce kan je veel inzichten en tijdswinst opleveren.
Heb jij dus een onderneming waarbij veel klantencontacten centraal staan?
En wil jij je onderneming slimmer, efficiënter en doeltreffender inrichten? Kijk dan eens naar de mogelijkheden die Welisa en wat Salesforce jou kan bieden. Je kunt je klanten via de juiste kanalen benaderen, gericht berichten sturen naar de doelgroep die jij wilt bereiken en je krijgt een uniek beeld van je klanten omdat je alle informatie op één plek verzameld. Met Salesforce kan je bovendien een online community opzetten zodat klanten elkaar kunnen vinden maar dat je als onderneming ook direct zich hebt op wat er onder de klanten speelt. Je kan dus snel inspelen op verwachtingen en behoeften zodat je de concurrent net een stapje voorblijft. Dit is belangrijk in een snel veranderende samenleving waarbij technologie voorop staat. Laat je onderneming dus efficiënter werken met Welisa door je klantencontacten effectiever in te zetten.
Dit is een origineel bericht van Welisa