De best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving worden ook dit jaar weer geroemd tijdens de Beleving Awards. Op 22 mei reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron voor de vijftiende keer de awards uit. Nog even geduld dus voor de genomineerden, voordat ze weten of ze in de prijzen zijn gevallen. De bijeenkomst wordt dit jaar gehouden in Theater Hangaar in Katwijk aan Zee. Een unieke locatie, bekend als thuisbasis van de musical Soldaat van Oranje, waar alle customer- en employee experience-helden samenkomen. In totaal zijn er 32 organisaties genomineerd in 12 categorieën.
Nieuw dit jaar is dat de Beleving Awards worden uitgereikt op basis van NPS (Net Promoter Score) en eNPS (employee Net Promoter Score). De hoogste tevredenheid wordt dus losgelaten en er wordt vooral gekeken naar de ‘hoogste aanbevelingsscores’ die organisaties ontvangen van hun klanten en hun medewerkers. De afgelopen jaren zijn er meer dan 300 organisaties genomineerd en ruim 100 winnaars stonden al op het podium. De CX- en EX-helden van nu staan centraal tijdens de Beleving Awards 2025. Keynote speaker Martijn Verspeek laat zien hoe hij met zijn installatiebedrijf het verschil maakt en hoe zijn ‘fans’ de échte helden zijn. Daarnaast zijn er interactieve kennissessies van Integron en haar opdrachtgevers en delen als vanouds enkele toppresteerders hun ‘heldenverhalen’.
Genomineerden awards klantbeleving – NPS 2025
De klantbeleving awards zijn verdeeld over 5 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 200 onderzoeken die Integron jaarlijks uitvoert en zijn gebaseerd op de Net Promoter Score (NPS) die de mate van aanbevelen en klantloyaliteit aangeeft.
Dit zijn de genomineerden in de categorie klantbeleving:
Bouw en installatie
Handel en industrie - food
Handel en industrie – non-food
Transport en logistiek
Zakelijke dienstverlening
Genomineerden medewerkerbeleving 2025
De medewerkerbeleving-awards zijn verdeeld over 7 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 150 onderzoeken die Integron jaarlijks uitvoert en zijn gebaseerd op de employee Net Promoter Score (eNPS) die de mate van aanbevelen en medewerkerloyaliteit aangeeft.
Dit zijn de genomineerden in de categorie medewerkerbeleving:
Arbeidsbemiddeling
Cultuur en maatschappij
Facilitaire dienstverlening
Financiële dienstverlening
Handel en industrie
Overheid en non-profit
Zakelijke dienstverlening
Over Integron
Happy People, daar doen we het voor. Wij maken impact door inzicht. Met passie, enthousiasme en plezier streven we samen de strategische doelen na van onze opdrachtgevers. Met een aanpak voor langere termijn, bieden we Employee Experience (EX) en Customer Experience (CX) feedback programma's die bijdragen aan het realiseren van gelukkige medewerkers, enthousiaste klanten en een beter bedrijfsresultaat. www.integron.nl
Dit is een origineel bericht van Integron B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.