Eenvoudig kleding verkopen en kopen op United Wardrobe dankzij online frankeren met PostNL
Het tweedehands kledingplatform United Wardrobe heeft de handen ineen geslagen met PostNL om ervoor te zorgen dat het verzenden van kleding nog gemakkelijker wordt. Vanaf begin februari kan op de site of in de app van United Wardrobe direct gekozen worden voor online frankeren via PostNL bij de (ver)koop van een kledingstuk.
Online frankeren is een service die een hoge klanttevredenheid oplevert, zo blijkt uit onderzoek van PostNL. En tevreden klanten komen terug en bestellen regelmatiger. Dankzij dit vereenvoudigde verzendproces wordt het nog aantrekkelijker om op United Wardrobe kleding te verkopen en te kopen. United Wardrobe biedt verschillende verzendopties en vervoerders aan.
Gemak en controle
Doordat de verzender via United Wardrobe automatisch een track en trace code ontvangt van PostNL, verwacht United Wardrobe dat er 30% meer track en trace code’s worden ingevoerd in de app. Met de track en trace code kan de koper het pakketje volgen en sneller traceren waar een pakket zich bevindt. Dit zorgt voor meer controle op het verzendproces. Voorheen moesten de verkopers de verzendkosten voorschieten en ontbrak vaak tracking informatie. ''Door online frankeren te integreren verbeteren we twee belangrijke pijlers van ons platform: gemak en controle voor onze gebruikers'' aldus oprichter Thijs Verheul.
Kers op de taart
Verheul: ''Als kers op de taart print PostNL het verzendlabel voor je. Hiervoor stuurt United Wardrobe de verkopers een barcode die in de PostNL-locatie gescand wordt. De verkopers hoeven de kleding dus enkel te verpakken en in te leveren.”
Dit is een origineel bericht van United Wardrobe B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.