Jeans Centre en Jumbo komen beide met een eigen actie voor Make-A-Wish

06 DEC 2018 09:35 | Make-A-Wish Nederland

De kersttrui maakt wensen waar

Jeans Centre en Jumbo Supermarkten komen met de feestdagen ieder met hun eigen kersttruivoor Make-A-Wish Nederland. In de winkels van de Jeans Centre zijn vanaf 6 december modische ‘goede’ kersttruien verkrijgbaar, terwijl Jumbo juist gaat voor de komische variant van de kersttrui. Met elke verkochte trui, kunnen er nog meer wensen voor kinderen met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte in vervulling gaan. 

“Het past prachtig in de kerstgedachte om juist in deze periode de handen ineen te slaan om goed te doen voor anderen. Dat doen Jeans Centre en Jumbo en wij zijn er enorm trots op dat deze twee mooie A merken samen in actie komen voor Make-A-Wish.”  - Hanneke Verburg, Algemeen Directeur Make-A-Wish Nederland -

Jeans Centre - Jeans Centre lanceert op 6 december de ‘goede’ kersttrui voor zowel dames als heren als alternatief voor de vele ‘foute’ kersttruien die we in december zien. De ‘goede’ kersttrui, speciaal ontworpen voor Make-A-Wish, viert de positieve gedachte van de feestdagen en benadrukt dat dit de periode is voor barmhartigheid en compassie naar de medemens. Goed doen en er goed uit zien, kan hiermee heel goed samengaan. De truien zijn en in dames en heren variant voor €39,99. Ze zijn verkrijgbaar in de filialen en op de website van  Jeans Centre. Van elke verkochte ‘goede kersttrui’ wordt 50% gedoneerd aan Make-A-Wish Nederland

“ Toen één van onze medewerkers met het idee van de ‘goede’ kersttrui kwam, hebben we dit meteen verder uitgewerkt met Make-A-wish. We zijn erg enthousiast over het resultaat en hopen met deze samenwerking zoveel mogelijk wensen uit te laten komen.” - Michelle van Herk-Hendricx, Marketing Manager bij Jeans Centre.-

Jumbo - Ook de kersttrui van Jumbo Supermarkten is vanaf 6 december te koop in alle Jumbo supermarkten en kost €9,99. Er zit een uitwasbare textielstift bij, zodat je zelf de kerstwens op de trui kunt afmaken: “Alles wat ik voor Kerst wil is…”. Vanuit die gedachte is de samenwerking met Make-A-Wish Nederland ook ontstaan: Jumbo klanten kunnen door een trui te kopen voor hun eigen kerstwens, bijdragen aan het uitkomen van wensen van ernstig zieke kinderen. Jumbo doneert de gehele winst aan Make-A-Wish Nederland.

“Wij vinden de foute-kersttruien-trend heel leuk, en we koppelen dat graag aan iets heel belangrijks, onze toekomst. Met de winst van de Kersttruien maken al die Jumbo klanten dromen waar van ernstig zieke kinderen in Nederland. Bij Jumbo geloven we in die kerstgedachte, en deze kersttruien actie past daar volledig bij.” - Roy van Keulen, Executive Director Marketing bij Jumbo Supermarkten B.V.- 

Noot voor de redactie Voor meer informatie over Make-A-Wish Nederland kunt u contact opnemen met: Jojanneke Verschuur, Make-A-Wish Nederland. E-mail: jverschuur@makeawishnederland.org Tel: 06-43375029 www.makeawishnederland.org Make-A-Wish Nederland Elke dag horen gemiddeld 3 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Het gezinsleven verandert in één klap totaal. Die impact is moeilijk voor te stellen. Make-A-Wish Nederland wil al deze jonge patiënten tussen 3 en 18 jaar een positieve boost meegeven. Een ervaring die ze sterker maakt, en ver-trouwen en kracht geeft voor de toekomst. Dat doen we door samen hun allerliefste wens te laten uitkomen. Jeans Centre Jeans Centre is dé jeansstore met bijna 100 winkels. Uniek aan de formule van Jeans Centre is de hoge mate van jeansspecialisme en service. Bij Jeans Centre kun je terecht voor jeans & fashion van diverse merken, zoals: Garcia Jeans, Rockford Mills, Tripper, Wrangler, LTB, Chief, Pilot en Cars. Meer informatie en de kersttrui vindt u op www.jeanscentre.nl Jumbo Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke ondernemershistorie. Jumbo telt mo-menteel ruim 580 supermarkten, vijf Foodmarkten en een succesvolle online bestel- en bezorgservice via Jumbo.com. Daarnaast lanceerde Jumbo onlangs Jumbo City. In dit nieuwe gemakswinkelconcept combineert het concern elementen van de reguliere Jumbo winkels, Foodmarkt én van restaurantketen La Place. In alle winkels én online wordt de unieke Jumbo formule gevoerd (beste service + grootste assortiment x laagste prijs) en kunnen klanten vertrouwen op de 7 Zekerheden. Door de klant altijd centraal te zetten, is Jumbo één van de best gewaardeerde supermarktketens. Niet voor niets is Jumbo al zes-tien keer door GfK uitgeroepen tot Beste Supermarkt van Nederland. In 2009 nam Jumbo de supermarktketen Super de Boer over en in 2012 volgde het nog grotere C1000. Begin 2016 heeft Jumbo ook de foodserviceformule La Place overge-nomen. In 2018 volgde de overname van een deel van EMTÉ. Zo groeide Jumbo van regionale supermarktketen uit tot een leidende omnichannel retailer in Nederland. Voor meer informatie zie www.jumbo.com.

Meer binnen deze rubriek