Voor het 8ste jaar heeft Consumer Panel Services GfK de tevredenheid onder gasten van out of home formules onderzocht. De winnaars worden op 7 november bekend gemaakt. De verschillende kanshebbers voor de titel “Winnaar van het GfK Formule Rapport Out of Home” binnen hun segment zijn vrijgegeven.
De gasttevredenheid van bijna 70 Out-of-Home formules zijn in kaart gebracht. Deze zijn ingedeeld naar 4 segmenten: Fastservice, Coffee & Lunch, On the Move en At Work. Beoordeling van de formules vindt plaats op basis van het 7 G-model en vormt de basis voor de nominaties. Ook dit jaar zien we net als vorig jaar een stijging van het belang van goedkoop. Het is dan ook inherent aan de huidige marktontwikkeling.
De genomineerden van 2023 zijn (in alfabetische volgorde):
Fastservice:
Eetwinkel
I love Sushi
Sushipoint
On the Move:
AH to go
Spar
TotalEnergies
Coffee & Lunch:
Bagels & Beans
Bakker Bart
Brownies & Downies
At Work:
Appèl Catering
Hutten
Vitam
Noot voor de pers
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Brenda Vogd, brenda.vogd@gfk.com
Sabine de Hoon, sabine.dehoon@gfk.com
Over het GfK Out of Home Formulerapport 2023
Het GfK Out of Home Formulerapport geeft een zeer volledige weergave van de ontwikkeling in waardering en loyaliteit onder de gasten van de grotere foodservice formules van Nederland. Per formule geeft het onderzoek inzicht in de waardering op de 7 G’s (gemak, genieten, goedkoop, gastvrij, gezond, goed geweten en goed verhaal) en de daarbij behorende 35 onderliggende aspecten. Ook andere inzichten zoals ontwikkeling van de mate van loyaliteit en NPS-scores worden uitvoerig in beeld gebracht.
Over Consumer Panel Services GfK
We zijn er trots op dat we een betrouwbare partner zijn voor de FMCG-industrie als het gaat om kritische shopper inzichten. We leveren belangrijke informatie over wie wat koopt, waar, hoeveel, hoe vaak en waarom (niet). Met onze hoogwaardige, ononderbroken gegevens, consultancy en expertise helpen we onze klanten superieure klantervaringen te leveren in elke fase van het shopper traject.
We observeren het gedrag van klanten over een langere periode, op alle verschillende winkellocaties, zodat we hun voetafdruk kunnen meten en onze klanten een breed en diepgaand beeld kunnen geven van de motivaties, gedragingen en patronen van hun klanten in het verleden, het heden en de toekomst.
Meer informatie op www.gfk-cps.com/
Dit is een origineel bericht van GfK Netherlands B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.