Uit onderzoek van NBTC-NIPO research blijkt dat Nederlanders naar verwachting steeds vaker en luxer op vakantie gaan. Reisorganisatie Neckermann maakt het haar reizigers makkelijk door de beste vakantieselectie te maken onder het label Signature. De vakanties met het label Signature behoren tot het spreekwoordelijke ‘neusje van de zalm’.
Om tegemoet te komen aan de wensen van de veeleisende klant, lanceert Neckermann Reizen (onderdeel van de Thomas Cook Groep) voor aankomend zomerseizoen het label Signature. Op basis van feedback van de klant is Neckermann dagelijks bezig met het optimaliseren en verfijnen van haar service en producten. Dit maakt het voor vakantiegangers gemakkelijk om via dit label het premium aanbod te selecteren binnen het Neckermann portfolio.
“Onze klanten kiezen hun vakantie zeer zorgvuldig uit en willen zich een paar keer per jaar écht even helemaal in de watten laten leggen en niet voor eventuele onaangename verrassingen komen te staan”, aldus Ronald van Bruchem, Manager New Business development van Thomas Cook Nederland, “met de lancering van het Signature label biedt Neckermann een duidelijke selectie aan van het best gewaardeerde (premium) aanbod zowel voor families als stellen, dat overigens zeer betaalbaar is”.
Met een knipoog naar de naam Signature wil Neckermann benadrukken dat ze tekenen voor een kwalitatief hoogwaardige vakantie beleving. De selectie is gemaakt op basis van uitstekende klantervaringen en tevredenheid met de beste ligging. Een top selectie van het gehele vakantie aanbod om zo de fijnproevers onder de reizigers te bereiken. Zij kunnen rekenen op buitengewoon comfort, culinaire hoogstandjes en goede faciliteiten die op elkaar afgestemd zijn om hun vakantie tot een fantastische beleving te maken.
Signature staat voor speciaal geselecteerde hotels met minimaal 4 sterren op bijzondere bestemmingen waarmee het begrip ‘droomvakantie’ naar een ander niveau wordt getild.
Dit is een origineel bericht van Thomas Cook Nederland B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.