Rotterdam - Op 21 mei reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron voor het tiende jaar op rij de Beleving Awards uit aan organisaties die in 2018 het best presteerden op het gebied van klantbeleving en/of medewerkerbeleving. Dit jaar zijn 35 organisaties genomineerd in 15 categorieën. Afgelopen jaar gingen onder meer BNG bank, Sims Recycling Solutions, Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care met een award naar huis.
Nominaties voor de klantbeleving awards 2019
De Klantbeleving awards zijn dit jaar opgesplitst in 7 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 200 uitgevoerde klantonderzoeken en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer, de grootste stijging in de tijd en de hoogste NPS (mate van aanbevelen).
Categorie klantbeleving afval dienstverlening
Categorie klantbeleving handel en Industrie:
Categorie klantbeleving zakelijke dienstverlening
Categorie klantbeleving ICT & telecom
Categorie klantbeleving transport & logistiek
Categorie ‘meest aanbevolen door klanten’
Categorie ‘grootste stijger in klanttevredenheid’
Nominaties voor de medewerkerbeleving awards 2019
De Medewerkerbeleving awards zijn dit jaar opgesplitst in 8 categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 100 uitgevoerde medewerkersonderzoeken en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde medewerkerstevredenheidscijfer, de grootste stijging in de tijd en de hoogste eNPS (mate van aanbevelen).
Categorie medewerkerbeleving overheid & non profit
Categorie medewerkerbeleving handel & industrie
Categorie medewerkerbeleving onderwijs
Categorie medewerkerbeleving zakelijke dienstverlening
Categorie medewerkerbeleving ICT & telecom
Categorie medewerkerbeleving zorg
Categorie ‘meest aanbevolen door medewerkers’
Categorie ‘grootste stijger in medewerkerstevredenheid’
De beleving awards van Integron
Het evenement ‘de Beleving Awards’ is uitgegroeid naar een grootschalige klant- en relatie dag waarin klant- en medewerkerbeleving centraal staan binnen de B2B sectoren. Dit jaar vindt de uitreiking plaats bij Innstyle aan de Maarsseveense Plassen en staat compleet in het teken van (digitale) innovatie. Op 21 mei worden de prijswinnaars bekend gemaakt.
Over Integron
Als toonaangevend onderzoek- en adviesbureau in Nederland voor B2B-organisaties weten we als geen ander hoe belangrijk klanten en medewerkers voor organisaties zijn. Het beste halen uit klant en medewerker is waarom wij bestaan. En dat inmiddels al meer dan 25 jaar. Tevreden en loyale klanten zorgen voor enthousiaste, betrokken medewerkers en vice versa. Klant- en medewerkersonderzoek is daarbij onontbeerlijk.
Dit is een origineel bericht van Integron
Ga naar alle berichten van deze organisatie.