Het videoproductiebedrijf dat bekend staat voor hun inspirationele content voor bedrijven als KLM, Red Bull, Samsung, Corona en NGO Parley, introduceert vandaag 2 nieuwe internationaal gerenommeerde regisseurs.
Eyeforce Amsterdam presenteert de mysterieuze regisseur die schuilgaat achter het pseudoniem SHUETI. Hij wordt aangekondigd met de release van de film ‘A_to_X’ voor sportkleding merk Mystic. SHUETI, gefascineerd door de ‘kunst van beweging’ laat in deze film zijn poëtische, abstracte en cinematografische stijl spreken.
Video: https://eyeforce.nl/video/mystic-2/
Eyeforce Kaapstad tekent Filipe Zapelini. De Braziliaan, wonende in Brooklyn NY, staat bekend om zijn cinematische documentaires en reist de wereld over om intieme, authentieke verhalen te verfilmen. Zijn films worden met regelmaat verkozen tot ‘vimeo staff pick’, en hij werkt voor merken als Adidas, Oakley en Stella Artois.
Video: https://eyeforce.co.za/video/land-we-love/
Met het tekenen van deze regisseurs bouwt Eyeforce verder aan de ambitie om een wereldwijd erkende speler te worden in de creatie van inspirerende travel, adventure, en sport campagnes.
Vind alle Eyeforce regisseurs op https://www.eyeforce.nl/ en https://eyeforce.co.za/
-------------------- EINDE --------------------
Pressphotos: https://we.tl/t-7G9A4aHcDg
Dit is een origineel bericht van Eyeforce B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.