Snoop Dogg en G-Star RAW bundelen krachten in tongue-in-cheek campagne
Amsterdam/Los Angeles, 8 september 2021 - Denimmerk G-Star RAW kondigt vandaag haar nieuwste wereldwijde campagne aan met niemand minder dan Snoop Dogg. Speciaal voor deze samenwerking maakte Snoop een custom-made track genaamd: “Say It Witcha Booty”.
G-Star kent een lange traditie op het gebied van samenwerkingen met “true originals”. Authentieke, unieke talenten en echte masters in hun vakgebied. Snoop is zo’n levende legende. Naast wereldberoemde hiphop-artiest is hij al meer dan 30 jaar een van de meest invloedrijke figuren in de entertainmentsector. Hij heeft een enorme fan-base over de hele wereld in elke leeftijdsgroep en verrast keer op keer.
Snoops uitgesproken stijl en humor komt tot leven in een video waarin de wereld van Snoop en die van G-Star samenkomen. Het is een creatieve ode - met een grote knipoog - aan alle denim booties. De perfecte G-Star denim komt langs op mannen, vrouwen, eilanden, buxushagen, luchtballonnen en natuurlijk…Doggs!
Gwenda van Vliet, Chief Marketing Officer, G-Star RAW:
“Snoop Dogg past bij G-Star. Hij is de beste in zijn klasse, authentiek en uitgesproken. Hij weet zichzelf steeds weer opnieuw uit te vinden en brengt werelden op een onverwachte manier bij elkaar. Iconisch en toegankelijk – net als denim.”
Snoop Dogg:
“I’m teaming up with G-Star, because we are both pushing the field, staying ahead, cutting the edge. We are both masters of our craft – leading the game. You know what I’m saying? We look ahead.”
Over G-Star RAW
Al sinds 1989 verlegt G-Star RAW de grenzen van denimdesign. Mede door de introductie van 'luxe denim' naar de straat, heeft het merk zijn eigen toekomstvisie tot leven gebracht.
De obsessie voor denim komt tot leven in de Hardcore Denim-filosofie die het merk nastreeft. Met een passie voor vakmanschap tot in de kleinste details en de overtuiging dat de mogelijkheden van denim eindeloos zijn.Vanuit de kernwaarden innovatie, duurzaamheid en creativiteit tracht G-Star de toekomst van denim te bepalen, altijd met respect voor mens en planeet.
Dit is een origineel bericht van Iconic Studios BV
Ga naar alle berichten van deze organisatie.