25 nieuwe merken naar succesvolle Westfield Mall of the Netherlands

10 NOV 2021 11:08 | Westfield Mall of The Netherlands

De op 18 maart geopende Westfield Mall of the Netherlands nabij Den Haag is in korte tijd uitgegroeid tot een van ’s lands meest populaire shoplocaties. Sinds de opening hebben al meer dan 8 miljoen mensen een bezoek gebracht aan de mall. De afgelopen maanden hebben nog eens 25 nieuwe merken zich verzekert van een plaats in de meest moderne retail-, leisure- en entertainmentbestemming van Nederland.

Eén van deze nieuwe merken is tienerkledingmerk Hollister, dat naast hun filialen in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Maastricht in de Haagse regio nu specifiek voor Westfield Mall of the Netherlands heeft gekozen. Hollister opent tevens een naastgelegen Gilly Hicks winkel waar intimates, loungewear en activewear worden aangeboden. Lifestylemerk Moooi, opgericht door Marcel Wanders, opende in september een nieuwe winkelervaring voor liefhebbers van interior design en luxe lifestyle. Het iconische lifestylemerk zet zich in om de zintuiglijke wereld van Moooi dichter bij hun consumentenpubliek te brengen en voegt hun online en offline ervaring samen in dit bijzondere winkelconcept. 

“Wij zijn overweldigd door het succes van de mall, het is prachtig om te ervaren hoe zowel publiek als nationale en internationale merken dit concept hebben omarmd”, aldus Teun Koek, Director Operations The Netherlands. “De bezoekersaantallen zijn boven verwachting. Het is geweldig om te zien dat de Nederlandse consument Westfield Mall of the Netherlands uitkiest voor een leuk dagje uit. Tevens onderstreept het succes van de mall de visie van Westfield dat fysieke merkbeleving een cruciaal ingrediënt is voor wat wij ‘hybride retail’ noemen. Een succesvolle offline beleving versterkt het online succes en andersom. Retailers en merken ervaren in ons geval dat de twee elkaar niet hoeven te kannibaliseren, maar juist kunnen versterken.”

De volledige lijst van 25 nieuwe merken in Westfield Mall of the Netherlands zijn:

Fashion: Hollister, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Gilly Hicks, Footlocker, Sidestep Krakatau, Soulsistah Kids

Home: Moooi, Auping, Miele, Home & Cook, Royal Delft, Soulsistah Decorations

Gifts: Prenatal, Ninamo, Kyldo

Food & Beverage: The Avocado Show, Mood Streetfood, Cheats

Automotive: Volvo, Xpeng

Health Services: Puur & Passie, Tip Top Nails

Leisure: Peppa Pig (Merlin Entertainment)

Blijf op de hoogte binnen deze rubriek

Dit is een origineel bericht van Westfield Mall of The Netherlands

Ga naar alle berichten van deze organisatie.

Meer binnen de rubriek Winkelen