The Data Agency kondigt de overname aan van Whooz, een gerenommeerd bedrijf gespecialiseerd in klantinzicht. Whooz wordt daarmee toegevoegd aan The Data Agency groep.
Deze strategische overname versterkt de positie van The Data Agency in de markt klantinzicht. De organisatie is daardoor beter in staat om haar groeiambities in Nederland, België en Duitsland waar te maken.
Frank de Beun, CEO bij The Data Agency zegt: "We zijn ontzettend blij onze nieuwe collega's van Whooz welkom te heten bij The Data Agency. Met de expertise van Whooz kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn en onze positie in de markt versterken. De komende maanden zullen we gebruiken om Whooz als organisatie goed te laten landen in onze groep."
Arjan van den Akker, Managing Director van Whooz, geeft aan dat deze overname een perfecte match is: "In onze zoektocht naar een strategische partner voor de toekomst kwam The Data Agency als de meest geschikte partij naar voren. Onze dienstverlening sluit naadloos aan bij de activiteiten van The Data Agency. Ik draag met vol vertrouwen het stokje over aan het huidige management bij Whooz en The Data Agency en kijk ernaar uit om het groeipad van de organisatie op afstand te volgen."
Dit is een origineel bericht van The Data Agency
Ga naar alle berichten van deze organisatie.