Human Inference benoemt nieuwe Marketing Lead

31 DEC 2021 09:00 | Human Inference

Per 15  december 2021 is Jaspar Roos aangetreden als marketing lead bij Human Inference. Jaspar, die hiervoor werkzaam was bij onder andere ABN AMRO, RoyalHaskoningDHV en Plug and Play, gaat zich richten op de marketing, innovatie & partnerships van de Arnhemse organisatie die onderdeel uitmaakt van The Data Agency. 

Jaspar heeft diverse leiderschapsfuncties bekleed bij organisaties in binnen- en buitenland. Rode draad van zijn loopbaan is het realiseren van nieuwe waardevolle innovaties en succesvolle marktintroducties. Gedurende zijn loopbaan heeft Jaspar veel kennis overgedragen bij universiteiten en business schools en combineert nu zijn functie bij Human Inference met een rol als docent aan de Beeckestijn Business School rondom marketing en digitale transformatie. Hij voelt zich dan ook als een vis in het water bij deze nieuwe rol bij Human Inference. 

Peter Berg, Managing Director van Human Inference: “Door zijn uitgebreide kennis en ervaring bij financiële en innovatieve organisaties is Jaspar een aanwinst voor Human Inference. Hij heeft een scherp oog voor marktontwikkelingen en weet waar grote, internationale organisaties behoefte aan hebben.” Peter vervolgt: “Human Inference biedt met haar oplossingen, gecombineerd met onze expertise op het gebied van datakwaliteit, ondernemingen en overheden een oplossing op maat om de kwaliteit van hun klantgegevens te beheren. Daarmee wordt een eenduidig klantbeeld gecreëerd zodat wordt voldaan aan wet- en regelgeving, de 'operational excellence' kan worden geoptimaliseerd en de interactie met de klant verbeterd. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Jaspar de organisatie naar een nog hoger niveau gaat tillen.”

Jaspar over zijn nieuwe functie: “De eerste paar dagen heb ik veel enthousiasme en betrokkenheid ervaren bij de collega’s. Samen werken wij aan een mooie toekomst waarin we kunnen voortborduren op de fundering die al meer dan 35 jaar staat.”

Over The Data Agency en Human Inference

De merken Human Inference, Invenna, EDM en GeoMarktprofiel maken onderdeel uit van The Data Agency. Technologie, data en analyse vormen de verbindende factoren tussen alle merken, maar ieder merk heeft zijn eigen specialisme. Zo spelen de software oplossingen van Human Inference een cruciale rol in compliance en Know Your Customer-processen van organisaties en overheidsinstanties; zij bewaken de kwaliteit van de klantgegevens en creëren een Single Customer View. 

Meer binnen de rubriek Arbeidsmarkt en ondernemen