De best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving maken ook dit jaar weer kans op een mooie prijs. Op 1 juni reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron voor de dertiende keer de Beleving Awards uit. Dit jaar vindt de bijeenkomst plaats midden in het groen, in Buitenplaats in Vlaardingen en heeft een bijzonder karakter. Zo staat het event in het teken van het 30-jarig bestaan van Integron en wordt het gehouden in een heuse festivalsfeer met een bijzondere en vooral inspirerende line-up. In totaal zijn er 43 organisaties genomineerd in 16 categorieën. In 2022 wonnen onder meer Hogeschool De Kempel en Progress zelfs ieder twee awards.
Hoe goed scoren organisaties op de tevredenheids- en enthousiasmeladder? Waarom bevelen klanten en medewerkers de organisaties aan? Dat wordt ieder jaar weer belicht tijdens de uitreiking van de Beleving Awards, dat is uitgegroeid tot hét klant-, medewerker- en inspiratievent. Voor veel organisaties reden om nog meer te investeren in enthousiaste klanten en enthousiaste medewerkers. De afgelopen jaren zijn er meer dan 300 organisaties genomineerd en 100 winnaars stonden al op het podium. Dit jaar is een bijzondere editie en worden de Beleving Awards in festivalsferen gestoken vanwege het 30-jarig bestaan van Integron. Een feestelijk tintje dus, maar zeker ook een event waar er ruimte is voor verdieping en interactie. Zo vertelt keynote speaker Richard de Hoop over succesvol samenwerken, omgaan met verandering, veerkracht ontwikkelen en hoe je toekomstbestendig kunt worden. Ook zijn er interactieve sessies, zijn de Vrienden van Integron aanwezig, onder wie Team Heartbeats van Niek van den Adel en Feike Cats en komen toonaangevende organisaties op het gebied van klant- en medewerking aan het woord over hun behaalde successen. Op het ‘toppers’-podium staan onder andere ALK en 1nergiek.
Genomineerden awards klantbeleving 2023
De klantbeleving-awards zijn verdeeld over zeven categorieën. De nominaties komen voort uit 200 door Integron uitgevoerde klantonderzoeken in 2022 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer en de hoogste Net Promoter Score (NPS) die de mate van aanbevelen aangeeft. Verder wordt ook de organisatie met de hoogste NPS beloond.
Dit zijn de genomineerden in de categorie klantbeleving:
Afvaldienstverlening
Bouw en installatie
Dienstverlening
Groothandel
Industrie
Transport en logistiek
Meest aanbevolen door klanten - hoogste NPS
Genomineerden medewerkerbeleving 2023
De medewerkerbeleving-awards zijn verdeeld over negen categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 180 door Integron uitgevoerde medewerkeronderzoeken in 2022 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde medewerkertevredenheidscijfer en de hoogste employee Net Promoter Score (eNPS) die de mate van aanbevelen aangeeft. Ook hier extra aandacht voor de hoogste eNPS.
Dit zijn de genomineerden in de categorie medewerkerbeleving:
Facilitaire dienstverlening
Financiële dienstverlening
Professionele dienstverlening
Handel en industrie
ICT en telecom
Onderwijs
Zorg en welzijn
Overheid en non-profit
Meest aanbevolen door medewerkers - hoogste eNPS
Over Integron – Happy People, daar doen wij het voor
Integron richt zich op het bevorderen van het geluk van werkende mensen bij organisaties. Wij maken impact door inzicht. Samen, met passie, enthousiasme en plezier streven we de strategische doelen na van onze opdrachtgevers. Met een aanpak voor langere termijn, bieden we Employee Experience (EX) en Customer Experience (CX) feedback programma's die helpen aan het bouwen van gelukkige medewerkers, enthousiaste klanten en een beter bedrijfsresultaat.
Dit is een origineel bericht van Integron B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.