De 15 best presterende organisatie op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ontvingen afgelopen week de Beleving Award 2023. Zij zorgden afgelopen jaar stuk voor stuk voor de meest enthousiaste klanten en medewerkers. In Buitenplaats Vlaardingen reikte onderzoeks- en adviesbureau Integron deze prijzen voor de dertiende keer uit. Met dit jaar als bijzonderheid dat Integron 30 jaar bestaat en het event in een heuse festivalsetting plaatsvond. Glunderend namen de winnaars hun welverdiende awards in ontvangst.
Totaal waren er 43 organisaties genomineerd in 16 categorieën. De nominaties en uiteindelijke winnaars kwamen voort uit ruim 300 door Integron uitgevoerde klant- en medewerkerbelevingsonderzoeken in 2022. Deze zijn gebaseerd op de hoogste gemiddelde klant- en medewerkertevredenheidscijfers en de hoogste Net Promoter Score (NPS) en employee Net Promoter Score (eNPS).
“De winnende en genomineerde organisaties zijn vandaag terecht in het zonnetje gezet. Zij hebben bewezen hoe belangrijk het is om continu aandacht te schenken aan klanten en medewerkers. Deze bedrijven zijn daardoor aantrekkelijk. Niet onbelangrijk in een tijd waarin personeel schaars is en het gaat om binden en boeien van medewerkers én klanten. Niet alleen door de Beleving Awards, maar ook vanwege de viering van ons 30-jarig jubileum kijk ik met plezier en vol trots terug op een fantastische dag”,
zegt Arjen Maliepaard, Managing Director bij Integron.
Winnaars awards klantbeleving 2023
Dit zijn de winnaars en medegenomineerden in de categorie klantbeleving:
Winnaars awards medewerkerbeleving 2023
Dit zijn de winnaars en medegenomineerden in de categorie medewerkerbeleving:
Feest, verdieping en interactie
Op het zonovergoten festivalterrein stonden de winnaars en medegenomineerden centraal. De afgelopen jaren zijn er meer dan 300 organisaties genomineerd en meer dan 100 winnaars stonden al op het podium. Dit jaar was een bijzondere editie vanwege het feestelijke jubileum, maar er was zeker ook ruimte voor verdieping, interactie en muziek. Richard de Hoop vertelde in zijn keynote 'van klassiek naar jamming' vol passie over succesvol samenwerken, omgaan met verandering, veerkracht ontwikkelen en hoe je toekomstbestendig kunt worden. Vrienden van Integron, Feike Cats, Team Heartbeats en Tjeerd den Boer namen de gasten mee in de wereld van verleuken, veerkracht en high performing organisations en vertelden klanten van Integron (McDonald's, ALK, ACV, TKH, C. Steinweg Handelsveem en 1nergiek) over hun behaalde successen binnen klantbeleving en medewerkerbeleving. Integron zette in haar sessies een stip aan de horizon van de gasten, namen ze mee in de wereld van continu verbeteren en gaven inzicht in wat je return on investment is wanneer je werkt aan klant- en medewerkerbeleving.
Over Integron
Integron richt zich op het bevorderen van het geluk van werkende mensen bij organisaties. Wij maken impact door inzicht. Met passie, enthousiasme en plezier streven we samen de strategische doelen na van onze opdrachtgevers. Met een aanpak voor langere termijn, bieden we Employee Experience (EX) en Customer Experience (CX) feedback programma's die helpen aan het realiseren van gelukkige medewerkers, enthousiaste klanten en een beter bedrijfsresultaat.
Dit is een origineel bericht van Integron B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.