Alle CX- en EX-helden van Nederland samen op één podium in Katwijk.
Organisaties die het afgelopen jaar het beste presteerden op het gebied van klant- en medewerkerbeleving vielen gisteren op verschillende manieren in de prijzen. Naast de Beleving Awards 2025, op basis van (e)NPS, zijn aanmoedigingsprijzen en individuele customer en employee experience-Hero Awards uitgereikt. Voor onderzoeks- en adviesbureau Integron was het de vijftiende keer dat ze het Beleving Awards-event organiseerde. Het ‘prijzenfestival’ vond plaats in TheaterHangaar in Katwijk aan zee. Normaliter vooral bekend als thuisbasis van de populaire musical Soldaat van Oranje.
Dit jaar zijn de Beleving Awards uitgereikt op basis van de NPS (Net Promoter Score) en eNPS (employee Net Promoter Score). De hoogste tevredenheid die in eerdere edities centraal stond, is daarmee losgelaten. Totaal waren er 32 organisaties genomineerd in 12 categorieën. Dit jaar was er extra aandacht voor de échte helden, de mensen achter de organisatie. Dit was eveneens het thema van de dag. "Het was een zeer memorabele editie waar alle EX- en CX-helden en topperformers van Nederland heerlijk en welverdiend konden shinen. Ik ben trots op alle winnaars en zeker ook op de genomineerden. Zij laten zien wat je kunt bereiken als klant- en medewerkerbeleving in je DNA zit. Je hoeft namelijk geen masker te dragen of over muren te kunnen springen om een echte held te zijn", aldus Integron-directeur Arjen Maliepaard.
Winnaars Klantbeleving Awards 2025: meest aanbevolen organisaties door klanten
Winnaars Medewerker Beleving Awards 2025: meest aanbevolen organisaties door medewerkers
Trigion en HTM met een welverdiende aanmoedigingsprijs
Organisaties die nog niet de topperformer zijn die ze nastreven, maar zichtbaar strategisch werken aan klantbeleving en medewerkersbeleving ontvingen een aanmoedigingsprijs. In de categorie klantbeleving viel Trigion in de prijzen. De aanmoedigingsprijs in de categorie medewerkersbeleving ging naar HTM.
Échte helden op het gebied van Customer Experience en Employee Experience
Gekozen op basis van ingestuurde cases van organisaties waarin medewerkers werden genoemd die volgens hen een echte ‘hero’ zijn op het gebied van customer experience of employee experience. Een week lang hebben 2000 mensen gestemd op hun favoriete held of heldin op het gebied van klant- of medewerkersbeleving. De prijs voor Customer Experience Hero van 2025 ging naar Geraldine Knoop, Customer Insights Specialist bij Dealer Totaal Concept. De titel ‘Employee Experience Hero van 2025’ ging naar Jan Bikkers, Bouwmarktmanager bij Gamma Woerden.
Dit is een origineel bericht van Integron B.V.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.