Wat als een CEO o.a. bekend van Endemol, Talpa en Lost Boys een burn-out krijgt?

14 MEI 2023 14:20 | S2Uitgevers

Voormalig CEO en investeerder Edwin Tromp wandelde met Bill Gates over de campus van Nyenrode, met John de Mol over de set van Big Brother, met Verstappen over de Formule 1-paddock en met David Beckham over het terrein van een voetbal-expo in China. In de ogen van velen had hij het dik voor elkaar, totdat een burn-out zijn leven compleet verziekte.

Op 23 mei verschijnt zijn boek: Burn-out is een bitch  -10 EIGENZINNIGE INZICHTEN DIE JE ER WEER BOVENOP HELPEN. In Burn-out is een bitch deelt hij zijn roerige verhaal en 10 onconventionele tips. Voor alle burn-outers maar ook voor iedereen die een schop onder de kont nodig heeft. Edwin woont en onderneemt op Curaçao. Ter promotie van zijn boek is hij tot 24 mei in Nederland.

Wat als een CEO o.a. bekend van Endemol, Talpa en Lost Boys een burn-out krijgt? In een wereld waarin een burn-out - to put it mildly - gefronste wenkbrauwen oplevert? Wat als je dagelijks met de grootste voetballers ter wereld werkt en je plots moet stoppen? En wat als gangbare tips braaf worden gevolgd niet helpen en het zelfs erger maken? Dan ontwikkel je je eigen methode om van de burn-out jouw bitch te maken. En met succes!

In dit openhartige, brutale, no nonsense boek beschrijft hij zonder gêne en met veel humor zijn eigen downfall en de hobbelige weg naar herstel. Want wat als de bestaande methodes voor jou totaal niet blijken te werken, als alles voelt als getrut in de marge? Op zijn eigen wijze laat Edwin zien hoe zijn burn-out heeft geleid tot het maken van nieuwe, gedurfde keuzes en hoe ook jij je weg terug naar avontuur en levensvreugde kunt vinden en van deze bitch jouw bitch maakt.

Edwin Tromp (1970) studeerde Marketing aan de Haarlem Business School en Bedrijfskunde aan Universiteit Nyenrode en werkte vervolgens meer dan 20 jaar in de wereld van media en reclame. Zo was hij o.a. algemeen directeur bij internetbureau Lost Boys en zat hij in de directie bij zowel Endemol als Talpa. Later investeerde hij als ondernemer en CEO in meerdere reclame- en social mediabureaus. Zijn carriere is even divers als avontuurlijk.

Meer binnen de rubriek Arbeidsmarkt en ondernemen