Baskin-Robbins binnenkort verkrijgbaar in heel Nederland bij horeca en retail
Het ijsmerk presenteert haar producten tijdens de Horecava
’s Werelds grootste ijsketen, Baskin-Robbins, heeft ijsproducten ontwikkeld die speciaal geschikt zijn om in de retail schappen en bij horecazaken te liggen. Het iconische ijsmerk, al 70 jaar leider op het gebied van (ijs)smaakinnovaties, komt met 120 ml en 500 ml voorverpakte bekers gevuld met hun heerlijke ijs. Hierdoor kunnen nog meer liefhebbers in Nederland van hun unieke smaken genieten. Baskin-Robbins zal met een pop-up store aanwezig zijn tijdens de Horecava van 7 tot 10 januari, waar de nieuwe producten gepresenteerd worden.
Baskin-Robbins in Nederland
Baskin-Robbins zette eind april afgelopen jaar voet aan wal in Nederland met hun eerste store in Utrecht. De vraag vanuit het hele land was groot: winkels in Amsterdam en Tilburg volgden daarop snel om verschillende steden in het land te kunnen bedienen.
Nog in het eerste kwartaal van dit jaar opent Baskin-Robbins de vierde en vijfde vestiging binnen een jaar tijd. Almere en Eindhoven kunnen zich op gaan maken voor twee nieuwe winkels.
De uitrol richting retail en horeca is hierbij een logische vervolgstap om heel Nederland te kunnen bedienen. “Door het assortiment uit te breiden met ijsbekers speciaal voor de horeca en retail, kunnen we op grote schaal de fans in Nederland op een handige manier van ijs voorzien. Zo kunnen we de speciale momenten die gecreëerd worden in de Baskin-Robbins stores, ook thuis op de bank realiseren”, aldus Roberto Fava, Managing Director van Baskin-Robbins in Nederland.
Het logo van het Amerikaanse merk laat het uitgebreide assortiment zien. Het cijfer ‘31’ geeft weer dat er voor elke dag een nieuwe, heerlijke smaak is om van te genieten. Voor de horeca zullen alle 31 smaken beschikbaar zijn, voor de retail zo’n 8. Op de Horecava zijn alle smaken te proeven.
Baskin-Robbins bij retail en horeca
Zowel de retail als horeca kan de bekers van 120 en 500 ml aan hun vriesvak toevoegen. Daarnaast biedt Baskin-Robbins de horeca de mogelijkheid om een shop-in-shop of verkooppunt te creëren in de huidige exploitatie. Onder andere supermarkten, bioscopen, tankstations en hotels kunnen ijs van ’s werelds grootste ijsketen aan hun assortiment toevoegen.
Over Baskin-Robbins
Baskin-Robbins is ‘s werelds grootste ijsketen. Ze heeft een breed assortiment aan verschillende heerlijke smaken en meer dan 7900 winkels in 53 landen over de hele wereld verspreid. Het merk werd opgericht door twee enthousiaste ijsliefhebbers wiens passie voor ijs leidde tot de creatie van vele iconische ijssmaken, waaronder Pralines 'n Cream, Jamoca® Almond Fudge en Very Berry Strawberry. Tegenwoordig heeft Baskin-Robbins meer dan 1300 ijssmaken en bieden ze op maat gemaakte ijsjes, bevroren drankjes en ijscoupes. Bij Baskin-Robbins vinden ze het belangrijk dat het niet alleen gaat om het eten van een ijsje, maar dat je speciale momenten samen deelt. Alle winkels zijn er ook zo op ingericht dat je herinneringen kan delen en samen kan genieten van een breed scala aan heerlijke smaken waaronder de nieuwe smaak van de maand, die ze elke maand opnieuw introduceren. Vanaf heden is Baskin-Robbins ook verkrijgbaar voor de retail en horeca met speciale ijsbekers van 120 ml en 500 ml.
Dit is een origineel bericht van Baskin-Robbins
Ga naar alle berichten van deze organisatie.