Customer Journey Orchestration zorgt voor een optimale samenhang tussen systemen en teams, om daadwerkelijk gepersonaliseerde en voorspellende marketing toe te kunnen passen. Tijdens het kennisevent van 26 maart kijken digital marketingbureau OrangeValley en Tealium, voorloper in realtime oplossingen voor klantdata-orkestratie en enterprise tag management, samen naar de roadmap voor het toepassen van Customer Journey Orchestration binnen organisaties.
Wat is Customer Journey Orchestration?
‘De klant centraal’ theorie kennen we inmiddels allemaal, maar als merk daadwerkelijk een persoonlijke ervaring leveren aan iedereen, overal, is een tweede. Wanneer personaliseren, maar ook automatiseren en voorspellen de ambities zijn, is Customer Journey Orchestration het middel om hier naartoe te groeien. Het helpt je de kloof tussen teams en systemen te overbruggen en Customer Journey’s daadwerkelijk te beheren, en niet enkel te laten ‘gebeuren’.
De meerwaarde van Customer Journey Orchestration
Customer Journey Orchestration is dé ideale aanpak om daadwerkelijk personalisatie en predictive marketing toe te passen binnen jouw organisatie. Specifiek biedt het de volgende meerwaarde:
Veel ontwikkelingen hebben beloofd de droom van een geïntegreerde, gepersonaliseerde en schaalbare Customer Experience waar te maken. Weinigen hebben geleverd. Customer Journey Orchestration kan dat wel.
Wat weet je na het bezoeken van het event?
De centrale vraag van dit event is: Welke roadmap kan je gebruiken voor Customer Journey Orchestration? Tijdens het event van 26 maart hoor je welke stappen je idealiter volgt voor Customer Journey Orchestration. Ook leer je hoe deze in verhouding staan tot het digital maturity level van jouw organisatie en wat de beste vervolgstappen zijn voor optimalisatie.
Onder andere de volgende onderwerpen komen aan bod:
Onze digital marketing specialisten en strategen delen hun kennis in een vijftal sessies. Daarnaast is onze kennispartner Tealium aanwezig om inzicht te verschaffen in het realiseren van de befaamde ‘single source of truth.” Kortom, een onmisbare middag voor de Marketing Manager en zijn team.
Gratis deelnemen aan kennisevent
Op donderdag 26 maart, 13.30 uur vindt het kennisevent plaats bij OrangeValley. Aanmelden kan via deze pagina: https://orangevalley.nl/customer-journey-orchestration-event-26-maart-2020
Dit is een origineel bericht van OrangeValley
Ga naar alle berichten van deze organisatie.