Follo stelt Raad van Commissarissen (RvC) aan om de verdere groei, professionalisering en internationale ambities van het bedrijf te ondersteunen. Het bedrijf, dat vorige week zijn nieuwe merknaam introduceerde, zet hiermee een belangrijke stap in de versterking van haar governance en strategisch toezicht.
Follo is per 1 april de nieuwe naam voor het agency dat in 2025 is ontstaan uit de fusie van OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase en heeft sindsdien een sterke positie opgebouwd als strategisch partner in performance marketing, SEO, SEA en data-driven strategieën. Met de aanstelling van de RvC onderstreept Follo haar ambitie om een leidende rol in te nemen op het gebied van data-driven performance marketing in Europa.
Met de komst van de Raad van Commissarissen zetten we een belangrijke stap in de verdere professionalisering en groei van Follo, aldus Mark van Hattum, CEO van Follo. Hun expertise en strategische inzichten zullen ons helpen om onze ambities op het gebied van innovatie, klantgerichtheid en internationale expansie te realiseren.
Mark van Hattum
Toekomstbestendige koers met internationale ambities
De Raad van Commissarissen zal Follo strategisch adviseren en toezicht houden op de uitvoering van de bedrijfsstrategie. Met de benoeming van ervaren professionals uit verschillende disciplines versterkt Follo haar governance en waarborgt het een toekomstbestendige koers. De eerste benoemde commissarissen zijn:
Over Follo
Follo is met meer dan 20 jaar ervaring een toonaangevend Performance Marketing Agency. Ons team van 200+ experts realiseert groei voor meer dan 400+ nationale en internationale klanten in verschillende branches. Met meer dan 100+ award winnende projecten weten wij wat werkt. We investeren in talent, innovatie en resultaat. Onze ambitie? Doorgroeien tot het #1 Performance Marketing Agency van Europa.
Met onze expertise in Data, Organic, Paid Media en Customer Experience creëren we doelgerichte marketingstrategieën met aantoonbaar resultaat. Het ontsluiten van nieuwe marketingkanalen, funneloptimalisaties en het uitbouwen van merken: wij nemen het initiatief en verantwoordelijkheid en gaan voor maximaal resultaat. Succes behaal je niet alleen. Teamwork en gezamenlijke ambitie zijn de basis voor succes. Klaar om samen het verschil te maken?
Follo. Dare to lead.
Einde persbericht: noot voor de redactie
Voor meer informatie, interviewverzoeken of meer beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Anouk Sintniklaas op telefoonnummer: 0654965509 of via e-mail anouk.sintniklaas@folloagency.com.
Dit is een origineel bericht van Follo
Ga naar alle berichten van deze organisatie.