Breukelen, 27 juni 2024 – Met trots kondigt OrangeValley aan dat we met vier van onze gewaardeerde klanten genomineerd zijn voor maar liefst zestien Global Search Awards 2024.Allemaal cases op het gebied van performance marketing. Deze prestigieuze erkenning onderstreept onze toewijding aan voortdurende inzet voor innovatie en kwaliteit in digitale marketing.
Samen streven naar excellentie
Twee maanden geleden kondigden OrangeValley, AdResults, MvH Media en Increase met trots aan dat ze hun krachten hebben gebundeld. De nieuwe groep richt zich op het versterken van haar positie in de Europese markt door middel van diepgaande expertise en innovatie. De nominaties bij de Global Search Awards 2024 zijn een onderstreping van deze ambities! Binnen de groep zijn maar liefst 16 nominaties met 4 opdrachtgevers binnengehaald in diverse SEO, SEA, social, PPC en innovatieve categorieën. De nominaties zijn gerealiseerd in samenwerking met Blokker, CROP, BeautyPlaza en Little Wonderland.
Mark van Hattum, CEO, OrangeValley
“‘Deze 16 nominaties voor de Global Search Awards tonen aan dat we met onze bureaugroep ook op het allerhoogste niveau impact maken met innoverende en winnende digital marketing cases. Nadat we eerder al prijzen wonnen op het Nederlandse en Europese podium, hopen we deze lijn nu ook door te trekken tijdens deze aankomende Global Search Awards uitreiking. Het feit dat we met maar liefst 16 cases genomineerd zijn is in ieder geval een mooie bevestiging van de ingeslagen weg en bovenal een fantastisch compliment aan de betrokken marketeers en klanten.”
Data Driven Performance Marketing
Bij OrangeValley geloven wij dat performance marketing de sleutel is tot succes in de digitale markt. Onze visie is om resultaatgerichte marketingstrategieën te ontwikkelen die bijdragen aan de groei van onze klanten. Met een focus op gepersonaliseerde ervaringen die aansluiten bij de behoeften van consumenten, passen wij ons snel aan marktveranderingen aan. Deze nominaties zijn een bewijs van onze toewijding aan het leveren van uitmuntende diensten en het behalen van meetbare resultaten.
Blokker - Prioritising Filtered Listing Pages at scale
OrangeValley heeft met Blokker een innovatieve aanpak ontwikkeld voor het prioriteren van gefilterde lijstpagina's op grote schaal. Deze strategie heeft geresulteerd in een aanzienlijke toename in zichtbaarheid en omzet door het toevoegen van SEO-relevante URL’s. De methodiek, die gebaseerd is op zoekvolume, productaanbod, potentiële omzet en concurrentie, heeft geleid tot nominaties in de categorieën Best Use of Search - Retail/Ecommerce (SEO): Large, Most Innovative Campaign (SEO): Large en Best Use of Data (SEO): Large.
CROP - Data-Driven Detailing: CROP's Algorithmic Approach to Car Paint
Voor CROP heeft Increase de ultieme Integrated Search Strategie ontwikkeld en geïmplementeerd. Vanuit één datawarehouse waar alle marketing data gebundeld is, worden 5 kanalen op first party data via automatische workflows geoptimaliseerd: Performance Max, Organic Shopping, SEO, Dynamisch Search Ads én Bol. Dit heeft geresulteerd in groei tussen 30% en 50% in deze kanalen. Deze innovatieve benadering heeft geleid tot nominaties in acht categorieën, waaronder Best Use of Search - B2C (SEO): Small, Best Use of Search - B2C (PPC): Small, Best Integrated Campaign: Small, Best Use of Data (SEO): Small, Best Use of Data (PPC): Small, Best European SEO Campaign, Best European PPC Campaign en Best Use of Search - Automotive: Small.
Beautyplaza - Combining the beauty of SEO & AI to rocket-boost Beautyplaza’s Product SEO
MvH Media heeft voor Beautyplaza een innovatieve AI-workflow ontwikkeld voor het grootschalig genereren van productteksten op basis van concurrentiedata. Met een assortiment van 40.000 producten, beschikbaar in zeven talen, die voorheen beperkte beschrijvingen en informatie hadden, biedt deze oplossing aanzienlijke efficiëntieverbeteringen op het gebied van mens-uren en SEO-resultaten. Deze innovatieve aanpak heeft geresulteerd in nominaties in verschillende categorieën, waaronder Best Use of AI in Search, Best Use of AI in Content, Most Innovative Campaign (SEO): Large en Best Low Budget Campaign (SEO): Large.
Little Wonderland - The glowing success of Little Wonderland: 127% growth in sales on SPF products
MvH Media heeft met Little Wonderland een indrukwekkende groei vn 127% in de verkoop en het smeren van SPF-producten gerealiseerd door middel van een strategische inzet van Meta, Tiktok en Google Ads binnen hun zoekcampagnes. Deze succesvolle aanpak heeft hen een nominatie opgeleverd voor Best Use of Social Media in a Search Campaign: Large.
Over de Global Search Awards
De Global Search Awards erkennen en belonen jaarlijks innovatie en creativiteit in SEO, SEA, PPC en contentmarketing wereldwijd. Ze prijzen bureaus en teams voor hun werk met effectieve campagnes, geavanceerde software en succes in diverse digitale omgevingen. In september zullen middels een event de winnaars van de Global Search Awards 2024 bekendgemaakt worden.
Over OrangeValley
OrangeValley is een ambitieuze data driven digital organisatie met een heldere aanpak en focus op groei. De combinatie van toonaangevende bureaus met elk hun eigen specialisme vormt een krachtige en waardevolle samenwerking in het streven naar een data gedreven performance marketing agency. We werken samen vanuit dezelfde visie en aanpak met als focus het verbinden van marketing, data en techniek. Altijd met de eindklant en de customer experience als uitgangspunt. We anticiperen continu op relevante innovaties in de markt en lopen daardoor voorop in ons vakgebied. Hierdoor kunnen opdrachtgevers profiteren van maximaal digitaal resultaat en zijn we voor medewerkers de perfecte plek om door te groeien naar “de beste in ons vakgebied”. Voor meer informatie over OrangeValley en data gedreven performance marketing kunt u terecht op OrangeValley.nl.
Dit is een origineel bericht van OrangeValley
Ga naar alle berichten van deze organisatie.