Bij reclamebureau The Locals in Haarlem is Nick van Katswaarde (28) in dienst getreden als junior sales- en projectmanager. Hij wordt onder meer verantwoordelijk voor de organisatorische en financiële uitvoering van projecten. Daarbij ligt het accent deels op de regio’s Haarlem en Amsterdam. Specifiek gericht op deze regio's ontwikkelde The Locals eerder de salescampagne ‘Op steenworp afstand’. De komst van Haarlemmer Nick van Katswaarde vloeit mede voort uit het succes van deze campagne.
Hij studeerde mediaproductmanagement aan het Nova College in Haarlem en eventmanagement en communicatie aan de Hogeschool Utrecht. Om als geboren en getogen Haarlemmer bij een bureau in zijn eigen stad te kunnen werken is een jongensdroom: ‘Ik wilde van jongs af aan de reclamewereld in en heb altijd gehoopt dat dat in mijn favoriete stad zou kunnen. Na mijn studie heb ik The Locals benaderd en het was meteen raak. Ik krijg er een geweldige kans om mij verder te ontwikkelen.’
Volgens directeur Laurens Wognum van The Locals is Nick mede aangetrokken vanwege zijn vermogen om relaties te leggen en te onderhouden: ‘Hij heeft in Haarlem en omgeving al een aardig netwerk opgebouwd en dat zal de komende tijd naar onze overtuiging alleen maar meér worden. Want het netwerken zit Nick in het bloed.’