Vandaag start de nieuwe VvAA-campagne. Deze campagne is te zien op social media en in de Volkskrant, en te horen op de radiozenders NPO2 en 3FM. Met de campagne richt VvAA zich op zowel de individuele zorgprofessionals als op zorgorganisaties in de breedste zin. VvAA laat hiermee zien dat zij zich al bijna 100 jaar onderscheidt met uitstekende service en zorg-specifieke dienstverlening voor haar leden en klanten. De campagne belicht ook een aantal thema’s die spelen in de zorg, zoals verzuim, een goede werk-privébalans, klachten en claims en gezonde bedrijfsvoering.
'Meeleven'
De campagne heeft als thema 'Meeleven'. VvAA leeft letterlijk en figuurlijk mee met haar leden en klanten. Gedurende het leven van zorgprofessionals en zorgorganisaties weet VvAA wat er speelt in hun carrière en werkveld, en kan VvAA er op ieder levensmoment voor hen zijn en iets voor hen betekenen. Dat maakt de dienstverlening van VvAA uniek.
De campagne is vertaald in twee slogans: een voor de individuele zorgprofessional en een voor de zakelijke markt: de zorgorganisaties. In beiden staat 'meeleven' centraal. De komende jaren belichten we met deze campagnes dát waar VvAA al zo lang om gewaardeerd wordt.
De campagne is tot stand gekomen met creatief bureau Fama Volat.
Dit is een origineel bericht van VvAA
Ga naar alle berichten van deze organisatie.