Het koffie- en donutmerk presenteert drie concepten op de tankstationvakbeurs in Houten
Het razend populaire koffie- en donutmerk Dunkin’ introduceert zijn petrol concept op de Nederlandse markt. De introductie vindt 6 en 7 november plaats op de Tankstation Vakbeurs in Houten, waar tankstationhouders kennis kunnen maken met drie verschillende concepten. Door de introductie kunnen de heerlijke koffie en donuts van Dunkin’ toegevoegd worden aan het assortiment van tankstations en wordt het voor liefhebbers mogelijk om ook onderweg te genieten van Dunkin’s heerlijke lekkernijen.
Drie Dunkin’ concepten voor tankstations
Dunkin’ presenteert drie verschillende concepten voor tankstations op de Tankstation Vakbeurs in Houten, die op 6 en 7 november plaatsvindt. Allereerst wordt het Dunkin’ on the go concept getoond. Hierbij wordt een speciale Dunkin’ unit geïnstalleerd, waarbij de klant met zijn of haar betaalpas betaalt en zelf een keuze kan maken uit heerlijke warme dranken, waaronder cappuccino, latte, espresso, warme chocolademelk en thee. Daarnaast vindt er een primeur plaats met de introductie van de Frozen Dunkin’ machine, waar klanten zelf een Dunkin’ Frappe, Dunkaccino, iced latte of macchiato kunnen bereiden. Hierbij kan gekozen worden voor voorverpakte donuts in doosjes van 1, 2 of 4 stuks en lekkere munchkins.
Een tweede mogelijkheid is een echte Dunkin’ pop-up store, waarbij een compleet Dunkin’ restaurant op locatie gebouwd wordt en waar het hele assortiment beschikbaar zal zijn.
Ten derde wordt het ook mogelijk om producten van Baskin-Robbins, het premium ijsmerk ook bij het moederbedrijf van Dunkin’ hoort, toe te voegen aan het tankstationassortiment. In een speciale Baskin-Robbins vriezer wordt het ijs in verpakkingen van 120 ml en 500 ml aan de klant aangeboden.
Dunkin’ on the go
Eind september opende het bekende coffee and baked goods merk al een vestiging bij wegrestaurant De Lucht langs de A2, maar met de introductie van het petrol concept in Nederland wordt het voor alle tankstationhouders door heel het land mogelijk om het Dunkin’ concept te implementeren. “Na de komst van Dunkin’ in Nederland hebben we al mooie uitbreidingen mogen doen in verschillende steden. Dankzij het petrol concept maken we de koffie en donuts van Dunkin’ nog makkelijker beschikbaar voor iedereen in Nederland. Een kop koffie met een donut vormt toch een ideale combinatie voor een on the go tussendoortje?” aldus Nabil Besali, master franchisenemer van Dunkin’ in Nederland.
Vertegenwoordigers van Dunkin’ staan op 6 en 7 november twee dagen lang paraat op de Tankstation Vakbeurs in Houten voor presentaties en uitleg over de drie petrol concepten.
Over Dunkin’
Dunkin’ (voormalig Dunkin’ Donuts), opgericht in 1950, is een van ’s werelds toonaangevende coffee and baked goods merken. De onderneming telt meer dan 12.200 winkels in 45 landen wereldwijd. Europa telt 240 Dunkin’ shops die zijn gevestigd in Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Georgië, IJsland, Luxemburg, Rusland, Spanje, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland: https://www.dunkindonuts.nl.
Het hoofdkantoor van Dunkin’ is gevestigd in Canton, Massachusetts, Verenigde Staten. Dunkin’ Donuts maakt onderdeel uit van Dunkin’ Brand Group Inc. (Nasdaq: DNKN) family of companies. Voor meer informatie: https://www.dunkinbrands.com. Dunkin’ donuts zijn verkrijgbaar voor €2,25 per stuk, 6 stuks zijn €11,50 en 12 stuks zijn verkrijgbaar voor €21,75.
Dit is een origineel bericht van Dunkin'
Ga naar alle berichten van deze organisatie.